رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد:

یخ‌زدگی معابر در استان‌های شمالی کشور/ پراکندگی گرد و غبار در خوزستان

کدخبر: 2088112

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از یخ‌زدگی و لغزندگی محورهای مواصلاتی در استان‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر مداخلات جوی به شکل برف و باران در محورهای مواصلاتی کشور پایان یافته است.

رحمانی افزود: در حال حاضر به جهت برودت هوا در استان‌های شمالی کشور از جمله گیلان، محدوده دیلمان-گردنه حیران، مشهد و محور قوچان شاهد یخ‌زدگی و لغزندگی هستیم که بر همین اساس رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان هنگام تردد از محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی کشور الزامی است.

وی همچنین از پراکندگی گرد و غبار در استان خوزستان خبر داد و گفت: در حال حاضر در استان خوزستان شاهد پدیده گرد و غبار و کاهش دید هستیم.

رحمانی در رابطه با محورهای مسدود اظهار داشت: در حال حاضر محورهای سقز- مریوان، شیراز- جهرم و بندر لنگه- بندرعباس مسدود هستند که تلاش جهت بازگشایی آنها ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان مطرح کرد: با توجه به برودت هوا و بارش‌های اخیر و لغزندگی سطح راه‌ها به رانندگان توصیه می‌کنیم در صورت تردد در محورهای کوهستانی جهت اطلاع از مسیرها حتماً با پلیس راه راهور تماس گیرند.

ارسال نظر: