دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران:

دولت در مهار بحران‌ها ناکارآمد است/ جان مردم بازیچه کار سیاسی و تبلیغاتی دولتی‌ها نیست

کدخبر: 2088186

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران گفت: خانم ابتکار در اوج بحران‌ها برای نان پختن و کار تبلیغاتی به استان دیگری می‌رود در حالی که مردم اهواز و خوزستان هوا برای نفس کشیدن ندارند؛ جان مردم بازیچه کار سیاسی و تبلیغاتی دولتی‌ها نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن قناعت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران گفت: دولت در طول سه سال و نیم از زمان در اختیار گرفتن سکان قوه مجریه کشور در بحران های مختلف نشان داده کارآمدی لازم را ندارد و جان مردم آنچنان ارزشی برای برخی از مدیران دولتی ندارد.

وی افزود: هنوز یادمان نرفته برف سنگین آذرماه را که بسیاری از مردم در جاده ها ماندند و خسارت فراوانی به باغداران وارد شد اما هنوز باغداران مشکلات جدی دارند و هیچ حمایت درستی از آنها نشده است.

قناعت تصریح کرد: سیل سیستان و بلوچستان نیز که دار و ندار مردم را از بین برد اما چشم مردم این منطقه به اقدامات دولت خشک شد و نتیجه ای در بر نداشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران بیان داشت: سرآمد بحران ها و حادثه های کشور مشکلات تنفسی و زیست محیطی مردم خونگرم خوزستان است، متاسفانه دولت در طی این سالها هیچ اقدامی برای مردم این منطقه نکرده است.

وی افزود: خانم معاون رئیس جمهور در اوج بحران ها برای نان پختن و کار تبلیغاتی به استان دیگری می رود در حالی که مردم اهواز و خوزستان هوا برای نفس کشیدن ندارند. جان مردم بازیچه کار سیاسی و تبلیغاتی دولتی ها نیست.

قناعت بیان داشت: رئیس جمهور محترم کاش سری هم به مردم خوزستان می زد، جایی که امروز می بینیم نه آبی برای خوردن وجود دارد و نه هوایی برای تنفس.

دبیر حزب موتلفه استان تهران تاکید کرد: در این روزها که سیل در کشور به راه افتاده همه می دانند اگر دولت لایروبی نهرها و رودخانه ها را انجام می داد این اتفاق نمی افتاد اما دولتی ها اطمینان داشتند که باران و برفی در کار نخواهد بود و امروز کشور با چنین بحرانی مواجه شده است.

وی بیان داشت: یکی از دلایل عدم مدیریت بحران توسط دولتی ها این است که افراد شناخته شده و تشکیلاتی و آموزش دیده و متخصص از ابتدا در دولت بر سر کار نیامدند و دود این تصمیم های غیر کارشناسانه امروز به چشم مردم می رود.

ارسال نظر: