وزیر دفاع در همایش سازمان دفاعی دانش بنیان:

دست از آرمان فلسطین و رهایی قدس برنمی‌داریم

کدخبر: 2088491

سردار دهقان گفت: تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف علیه ایران نتیجه ای در بر نخواهد داشت و موجب نمی شود ایران دست از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف بردارد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی سازمان دفاعی دانش بنیان که صبح امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، طی سخنانی با تبیین عناصر قدرت ملی اظهار داشت: با سازمان دفاعی دانش بنیان می توانیم قدرت ملی و بازدارندگی موثر را بصورت پایدار حفظ و تهدیدات نظامی - امنیتی را با اقتدار دفع کنیم.

سردار دهقان با اشاره به تغییر مفهوم تهدیدات، ظهور فناوری جدید فوق پیشرفته و افزایش هزینه های نظامی گفت: با اتکا به سازمان دفاعی دانش بنیان و حرکت شتابان به سمت نوآوری و ارتقا کیفیت، نظام دفاعی ایجاد کنیم که برای ما قدرت آفرین و در صورت بروز تهدید، طرف پیروز جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: بنا نداشته و نداریم هر آنچه که نیاز دفاعی کشور است را در وزارت دفاع تهیه و تولید کنیم بلکه مدیریتی را در وزارت دفاع اعمال کردیم که قادر باشد همه ظرفیت ها و مجموعه ها دانش و فناوری کشور را در یک چرخه پیوسته و دامنه دار برای ارتقاء توان دفاعی بکار گیرد.

وزیر دفاع با اشاره به اظهارات اخیر معاون رئیس جمهور آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: به اذعان همه جهانیان امروز بزرگترین خطر برای امنیت منطقه و جهان تروریسم و گروه های تکفیری- تروریستی داعش هستند و به اعتراف آقای ترامپ، دولت قبلی آمریکا بنیانگذار تروریسم تکفیری بوده است، حال جهانیان قضاوت کنند ایران که با همه امکانات به جنگ تروریسم رفته و خود قربانی تروریسم است تهدیدمی باشد؟ یا دولت آمریکا که خود معترف به بنیانگذاری داعش و گروه های تروریستی است؟

سردار دهقان با هشدار به رژیم تروریست پرور صهیونیستی اظهار کرد: تلاش مذبوحانه این رژیم برای ایجاد ائتلاف علیه ایران نتیجه ای در بر نخواهد داشت و موجب نمی شود ایران دست از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف بردارد.

وی افزود: مردم جهان و منطقه بویژه ملت فلسطین هیچگاه جنایات وحشیانه و ضد انسانی این رژیم در 60 سال گذشته را فراموش نمی کنند و این رژیم را عامل اصلی جنگ، نا امنی، ترور و جنایت در منطقه می دانند.

وزیر دفاع همچنین اظهار داشت: هیات حاکمه جدید آمریکا بجای اتهام زنی و فرافکنی، به اوضاع نابسامان کشورشان بپردازند و سیاست هایی را که منجر به پیدایش داعش و ایجاد نا امنی و جنگ در منطقه و جهان شده است متوقف کنند.

سردار دهقان در پایان با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری اولین همایش سازمان دفاعی دانش بنیان اظهار امیدواری کرد بتوانیم در جهت ایجاد سازمان دفاعی قدرتمند دانش بنیان هرچه جدی تر و همه جانبه تر حرکت کنیم.

ارسال نظر: