"غسان بن جدو" در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

رسانه‌ها قوه چهارم در حمایت از فلسطین هستند/ برخی از رسانه‌های عربی شریک رسانه‌های اسرائیلی شده‌اند

کدخبر: 2088760

مدیر شبکه ماهواره ‌المیادین معتقد است متاسفانه در رسانه‌ها نیز انحرافاتی به وجود آمده و برخی از رسانه‌های عربی شریک رسانه های اسرائیلی شده اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غساد بن جدو، مدیر شبکه ماهواره ای المیادین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه این کنفرانس بسیاری از اعراب ، اروپایی ها و اسرائیل را ناراحت کرده گفت: در تاریخ معاصر هیچ پیچیدگی همچون پیچیدگی مسئله فلسطین وجود ندارد.

مدیر شبکه ماهواره ای المیادین ادامه داد: شرایط به گونه ای شده که برادر با برادر می جنگد و جنگ های بیهوده خونین به وجود می آید و گاهاً خواسته یا ناخواسته برخی کشورها کارهایی می کنند که به ضرر فلسطین است چنانچه سیاستمداران بزرگ برخی از کشورها از آمریکا طلب یاری دارند یا به کشورهای عربی دیگر حمله می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیازمند انقلاب فکری هستیم گفت: روز گذشته آیت الله خامنه ای به دو مسئله ماهوی اشاره کردند نخست اینکه باید از تمامی مقاومت ها فارغ از ایدئولوژی ها حمایت کرد و اینکه هر کسی پرچم مقاومت را کنار گذاشته باید مجددا آن را بردارد.

غساد بن جدو در ادامه با بیان اینکه رسانه ها قوه چهارم هستند عنوان کرد: رسانه ها همراه با قوای سه گانه می توانند به مقاومت کمک کنند اما متاسفانه در رسانه ها نیز انحرافاتی به وجود آمده و برخی از رسانه های عربی شریک رسانه های اسرائیلی شده اند.

مدیر شبکه ماهواره ای المیادین ادامه داد: حدود 6 سال است که بدون ناراحتی و اذیت از قدس صحبت می کنیم و آنها می گویند رسانه ما خلاف جهت آب حرکت می کند لذا توانسته ایم از سال 2015 به بعد مسئله فلسطین را بار دیگر مطرح کنیم از طرفی زمانی المیادین منزوی بود و مخاطبی نداشت اما امروز استقبال زیادی از شبکه ما می شود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: