باهنر در جمع خبرنگاران:

کاندیدای نهایی جبهه پیروان امام و رهبری همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است

کدخبر: 2088860

رئیس جبهه پیروان امام و رهبری با تأکید بر اینکه کاندیدای نهایی این جبهه، همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، گفت: هرکس در انتخابات رای نیاورد نباید در خیابان دنبال رای باشد و جبران کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین امروز پنجشنبه پنجم اسفند در حاشیه اولین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار این خبرگزاری با اشاره به این که برای وحدت باید سازوکاری داشت، گفت: این بار نیروهای انقلابی تلاش کردند مجموعه فعالان انقلابی را دور هم جمع کردند.

باهنر با اشاره به سخنان مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی مبنی بر اینکه وحدت ما فلسفی نیست، افزود: قرار نیست ما از مواضع خود دست برداریم و ممکن است اختلاف نظر هم داشته باشیم اما در اینجا بحث همدلی و همراهی در انتخابات ریاست جمهوری را داریم و باید به رقابت سالم و اخلاقی و عادلانه پرداخت.

وی اظهار داشت : هرکس را ملت خواست باید به نتیجه انتخابات تمکین کنیم و هرکس رای نیاورد نباید در خیابان دنبال رای باشد و جبران کند.

باهنر تاکید کرد: کاندیدای نهایی جبهه پیروان همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

وی درباره کاندیداتوری بقایی نیز گفت: برخی افراد آهن هستند و آهنربا می‌تواند آنها را جذب کند اما برخی دیگر اینطور نیستند.

رئیس جبهه پیروان امام و رهبری در پایان گفت: همه همکاری می‌کنیم و شاید خدا خواست و از دل این جبهه یک حزب فراگیر و قوی بیرون آمد.

ارسال نظر: