قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

رویکرد جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر اجتماعی کردن مبارزه است

کدخبر: 2088868

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: رویکرد جدید این ستاد، اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در کشور است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی مویدی در جلسه تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان گفت: هرمزگان از استان هایی است که می تواند در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر پیشرو باشد.

وی تصریح کرد: هرمزگان جزء سه استان برتر کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر است که میزان کشفیات مواد مخدر در این استان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با سال گذشته، چهار درصد رشد داشته است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اظهار کرد: در برهه حساس کنونی، مواد مخدر بیش از بمب اتم و مشکلات زیست محیطی، بشریت را تهدید می کند.

مویدی تصریح کرد: امروزه علم، فناوری و صنعت در خدمت گسترش مواد مخدر قرار گرفته، به شکلی که مواد صنعتی بیش از مواد سنتی گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه نگاه تک بعدی به مبارزه با مواد مخدر نتیجه بخش نخواهد بود، تاکید کرد: تنها راه برون رفت برای کاهش هزینه های مادی و معنوی مبارزه با مواد مخدر، عزم و اراده جهانی است.

مویدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور متعهد می شود، ۲۰ سالن ورزشی روستایی را سال آینده در هرمزگان تجهیز کند.

در پایان این جلسه از زحمات فرزاد ابراهیمی میمندی دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان قدردانی و محمود حسین پور به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی شد.

مدیرکلی بهزیستی هرمزگان، معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رئیس شبکه بهداشت شهرستان های قشم و بندرلنگه از جمله سوابق کاری دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان است.

ارسال نظر: