شیخ‌الاسلام در حاشیه همایش سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین:

روشنگری سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین منجر به محکومیت صهیونیست‌ها در شورای امنیت شد

کدخبر: 2088876

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه بعد از جنگ غزه در سال ۲۰۰۸ و جنگ‌های بعدی، مردم دنیا متوجه شدند که صهیونیست‌ها ظالم هستند، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین در افشای جنایات صهیونیست‌ها نقش مهمی دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین شیخ‌الاسلام در حاشیه برگزاری همایش سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین گفت: هر چه تاریخ رو به آینده پیش می‌رود، نقش مردم و افکار عمومی در تعیین سرنوشت‌ها مهم‌تر می‌شود.

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان افزود: تبلیغات صهیونیست‌ها در دنیا باعث شده بود بخشی از مردم دنیا به‌اشتباه فکر کنند که صهیونیست‌ها مظلوم هستند، این در حالی است که بعد از جنگ غزه در سال 2008 و جنگ‌های بعدی، مردم دنیا متوجه شدند که صهیونیست‌ها ظالم هستند و افکار عمومی جهان تغییر کرد.

وی ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در روشن کردن ذهنیت‌ها نسبت به جنایات صهیونیست‌ها داشتند و حتی این روشنگری سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین، باعث شد در شورای امنیت شهرک‌سازی صهیونیست‌ها محکوم شود.

شیخ‌الاسلام گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین در افشای جنایات صهیونیست‌ها نقش مهمی دارند.

مشاور وزیر امور خارجه یادآور شد: گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین یک گردهمایی است که به دلیل عشق و علاقه صورت می‌گیرد و امری دستوری از سوی دولت‌ها نیست.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: