فائزه هاشمی در پانزدهمین کنگره حزب مردمسالاری:

هاشمی به وحدت اصلاح‌طلبان اعتقاد داشت

کدخبر: 2088944

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با تاکید بر اینکه هاشمی به وحدت اصلاح‌طلبان اعتقاد داشت، گفت: وی در انتخابات ۹۲ توانست این نقش را ایفا کند و فوت هاشمی باید ما را قوی کند تا با حفظ وحدت این مسیر را ادامه دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: فائزه هاشمی صبح امروز در پانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی احزاب را پایه‌ای قوی و اساسی برای کشور می‌دانست، اظهار داشت: اعتقاد هاشمی به رای مردم و دموکراسی بود و شاید تنها شخصیتی که بیشترین مسئولیت‌های خود را از رای مردم داشت هاشمی رفسنجانی بود. غیر از مجمع تشخیص مصلحت نظام حضورش در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با رای مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه هاشمی به وحدت اصلاح‌طلبان اعتقاد داشت، افزود: وی در انتخابات 92 توانست این نقش را ایفا کند و فوت هاشمی باید ما را قوی کند تا با حفظ وحدت این مسیر را ادامه دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به حضور مردم در تشییع جنازه مرحوم هاشمی خاطرنشان کرد: این حضور زاویه دیگری از حضور هاشمی را برای ما باز کرد و آن اعتقاد مردم به ایشان بود و این نکته می‌تواند سرلوحه کار ما باشد.

ارسال نظر: