توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی صورت گرفت

دعوت از جهانگیری برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان در مورد اقتصاد مقاومتی

کدخبر: 2089210

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور طی بیانیه‌ای از معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی برای پاسخ گویی در خصوص عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی دعوت به عمل آورد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور طی بیانیه‌ای از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی برای پاسخ گویی در خصوص عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی دعوت کرد. در ابتدای این بیانیه آمده است: همانطور که مستحضر هستید، سالیان متوالی است کلیدواژه های بسیار زیادی در حوزه مسائل اقتصادی و تکیه بر توان داخلی در منظومه سخنان و منویات رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است که به گواه بسیاری از صاحبنظران، مسائل مطروحه از سوی معظم له قابلیت آن را دارد تا کشور را در برابر خیل بحران های اقتصادی و معیشتی بیمه کرده و می‌تواند راه خروجی برای بسیاری از مشکلات و مسائل جاری کشور باشد.

همچنین در ادامه این بیانیه تصریح شد: از آن سو یکی از واژه‌هایی که در سال‌های اخیر مورد ظلم و جور فراوانی واقع شده باشد، «اقتصاد مقاومتی» است. چه بسا در مطلع بسیاری از بخشنامه‌ها و طرح هایی که توان داخلی را به سخره گرفته‌اند و عدم خود باوری از همه سطور آن هویداست، نیز لفظ اقتصاد مقاومتی ذکر شده باشد اما در عمل... در این بیانیه خاطر نشان شد: امروز علاوه بر مشاهده اجرای ناقص برخی سیاست‌ها، متاسفانه مسائلی نظیر رکود،گرانی و بیکاری نیز دامن‌گیر ملت شریف ایران اسلامی شده است و موجبات گله‌مندی و نارضایتی عمومی را فراهم کرده است. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در بیانیه‌ خود خطاب به اسحاق جهانگیری آورده است: نیک می‌دانید، رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال در حرم مطهر حضرت رضا (ع) به تبع نامگذاری سال 1395 به « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » ده راهکار مشخص را جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح نموده و در سخنرانی اخیر خود در جمع مردم آذربایجان این مسئله را مطرح کردند که امروز وقت آن است که مسئولین گزارش بدهند که چه کرده‌اند؟ همچنین در این بیانیه اظهار شد: با توجه به تمام تلاش هایی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است لیکن در راستای مطالب عرض شده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به صورت رسمی از حضرتعالی و همه اعضا ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی دعوت به عمل می‌آورد که در آینده نزدیک در جمع دانشجویان به عنوان یکی از اقشار نخبگانی جامعه حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوال ایشان باشید، که به فضل الهی بتوان یک تصویر روشن از عملکرد مسئولین در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی را در برابر دیدگان آحاد مردم قرار داد.

در این بیانیه تاکید شد: بدیهی است حضور در جمع دانشجویان علاوه بر کمک به تقویت فرهنگ پاسخگویی در کشور کمک خواهد کرد که تا مسئولین بتوانند از تریبون صادقانه و بیطرفانه دانشجویان آنچه کرده‌اند را به گوش مردم شریف ایران اسلامی برسانند.

ارسال نظر: