این افتخار متعلق به مردم ایران است

نعمتی: زنان ایرانی می‌توانند در اوج قله برترین‌های جهان قرار بگیرند

کدخبر: 2089533

کماندار طلایی پارالمپیکی ایران گفت: وقتی اسم یک زن ایرانی برده می شود برای من به عنوان یک زن ایرانی باعث غرور و افتخار است چرا که زنان ایرانی می‌توانند در اوج قله برترین‌های جهان قرار گیرند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، زهرا نعمتی پس از پشت سر گذاشتن سالی توام با موفقیت که دو مدال طلا و نقره پارالمپیک ریو را برای وی به همراه داشت، از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی و با رای مردم و کارشناسان به عنوان کماندار برتر سال در بخش زنان معرفی شد.

نعمتی درباره معرفی وی به عنوان بهترین ورزشکار گفت: خوشحالم که باعث خوشحالی مردم شدم. افتخاری که متعلق به کشورم است به ویژه ورزش زنان ایران. وقتی اسم یک زن ایرانی برده می شود برای من به عنوان یک زن ایرانی باعث غرور و افتخار است چرا که زنان ایرانی می‌توانند در اوج قله برترین‌های جهان قرار گیرند.

نعمتی این بار هم برای کسانی که معلولیت دارند پیام دارد و می گوید: هیچ وقت آرزوهایشان را فراموش نکنند و به خاطر رویاهایشان تلاش کنند.

وی همچنین از آغاز تمرینات آماده سازی خود از دو هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: بعد از پشت سرگذاشتن مشکل مصدومیتم تمریناتم را از دو هفته دیگر آغاز می کنم. هدف بزرگم این است که عملکرد خوب توام با پیشرفت داشته باشم و امیدوارم با تلاش خودم و برنامه ریزی مسئولان ورزش بتوانم به این هدفم دست یابم. قصد دارم در بازی های آسیایی و پاراآسیایی شرکت کنم.

زهرا نعمتی گفت: تعداد مدال های تیراندازی با کمان در بازی های پارالمپیک ریو به دلیل کلاسبندی های مختلط کم شده بود. در این مسابقات سطح آمادگی کمانداران بالاتر رفته بود اما به دلیل محدود شدن کلاسبندی ها، تعداد علاقمندان کمتر شده بود.

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک در خصوص وضعیت تیراندازی با کمان ایران اظهار داشت: در این دوره پیشرفت خوبی داشته‌ایم و افزایش تعداد مدال‌ها در بازی‌های پارالمپیک ریو نشان دهنده پیشرفت و پتانسیل این رشته است و مطمئن هستم با حمایت مسئولان در آینده تعداد مدال های بیشتری خواهیم داشت.

ارسال نظر: