انصاری پیشنهاد داد؛

نامگذاری بلوار کشاورز یا رسالت به نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

کدخبر: 2089538

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پیشنهاد کرد که نام بلوار کشاورز و یا خیابان رسالت به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غلامرضا انصاری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و سی‌وچهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به موفقیت فیلم فروشنده در جشنواره اسکار گفت: فرهادی با مخالفت با بی‌اخلاقی و تبعیض، جهان را مجبور کرد که سر تعظیم مقابل هنر ایران زمین فرود آورد و این موضوع سبب شادی همه صلح‌طلبان و آزادی‌خواهان شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه با وجود اینکه دو فوریت نام‌گذاری خیابانی به نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به انجام رسیده، اما تاکنون این موضوع محقق نشده، گفت: برهمین اساس پیشنهاد می‌شود بلوار کشاورز یا خیابان رسالت به نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نامگذاری شود و این موضوع تا پایان سال تعیین تکلیف شود.

به گزارش «نسیم آنلاین»، فاطمه دانشور در تذکرات سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن خدماتی که مرحومه اشرف بهادرزاده قندهاری برای حمایت از معلولان و سالمندان و همینطور ایجاد کهریزک داشته است، پیشنهاد داد: معبری به نام بهادرزاده بابت خدماتی که به معلولان و سالمندان داده است نامگذاری کنند.

وی افزود: کهریزک نمونه‌ای است که در کشور و خاورمیانه مطرح است و از این مجموعه توسط کشورهای دیگر الگوبرداری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: کهریزک در حال حاضر فروشگاه و سایر امکانات را دارد و مانند یک شهر اداره می‌شود.

ارسال نظر: