روحانی در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان:

تکمیل ۵۵ طرح سفر استانی گام بزرگ دولت یازدهم در تحقق وعده‌ها به مردم سیستان و بلوچستان است

کدخبر: 2089551

رئیس‌جمهور تصریح کرد: براساس گزارش مسئولان، تاکنون ۵۵ طرح و پروژه‌ای که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سیستان و بلوچستان به مردم وعده داده شده بود، تکمیل شده اند که این گام بزرگی در تحقق وعده‌ها است

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن روحانی صبح سه شنبه به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح و پروژه زیربنایی و عمرانی در استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان از سوی علی اوسط هاشمی استاندار، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، مولوی عبدالحمید و دیگر مقامات و مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

روحانی در بدو ورود به زاهدان در گفتگو با خبرنگاران و تشریح اهداف سفر به استان سیستان و بلوچستان، گفت: بسیار خوشحالم که توفیق داریم بار دیگر میهمان مردم غیور استان مرزی مهم کشور باشیم.

رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: در جریان این سفر طرح‌های مهمی مخصوصاً پروژه انتقال گاز به زاهدان که از آرزوهای بزرگ مردم این استان بوده، تحقق خواهد یافت.

روحانی اظهار امیدواری کرد همه وعده‌هایی که در سفر استانی کاروان تدبیر و امید به مردم این استان داده شده، هر چه سریعتر محقق شوند.

وی تصریح کرد: براساس گزارش مسئولان، تاکنون 55 طرح و پروژه‌ای که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سیستان و بلوچستان به مردم وعده داده شده بود، تکمیل شده اند که این گام بزرگی در تحقق وعده‌ها است و باید مسئولان در راستای اجرای کامل همه وعده‌ها و پروژه‌های استان تلاش بیشتری داشته باشند.

بهره برداری از پروژه مهم گازرسانی از ایرانشهر به زاهدان و افتتاح باند دوم فرودگاه زاهدان و بهره برداری از چند پروژه دیگر عمرانی و زیربنایی در سطح استان سیستان و بلوچستان از جمله برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان است.

ارسال نظر: