هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

اولسان کره‌جنوبی، اوراوای ژاپن و شانگهای SIPG در شرق آسیا جشنواره گل راه انداختند

کدخبر: 2089627

تیم‌های اولسان کره‌جنوبی و اوراوای ژاپن در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان استرالیایی و کره‌ای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در اولین بازی هفته دوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) تیم اولسان هیوندایی کره‌جنوبی میزبان بریزبین استرالیا بود و با نتیجه پرگل 6 بر صفر به پیروزی رسید و با جبران شکست هفته اول این رقابت‌ها 3 امتیازی شد. در دیگر بازی این گروه امروز تیم‌های موانگتانگ یونایتد تایلند و کاشیما آنتلرز ژاپن به مصاف هم می‌روند.

در گروه F لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم اوراوای ژاپن میزبان اف‌سی سئول کره‌جنوبی بود و شکست سنگین 5 بر 2 را به این تیم تحمیل کرد.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های شانگهای SIPG چین و واندررس استرالیا به مصاف هم رفتند که تیم شانگهای با نتیجه 5 بر یک از سد نماینده استرالیا گذشت.

همچنین دومین دیدار گروه E لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی 2 بر یک تیم موانگتانگ یونایتد برابر تیم کاشیما آنتلرز ژاپن به پایان رسید. در اولین بازی امروز این گروه تیم‌ اولسان هیوندایی کره‌جنوبی با نتیجه پرگل 6 بر صفر تیم بریزبین استرالیا را شکست داده بود.

امروز دیدارهای دیگری در چارچوب هفته دوم گروه‌های هشت‌گانه لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها تیم پرسپولیس تهران از ساعت 18:40 دقیقه پرسپولیس در گروه D میهمان الوحده امارات است. در گروه C هم تیم ذوب‌آهن اصفهان در عمان برابر الاهلی عربستان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر: