جمشید انصاری در حاشیه نشست هیات دولت خبر داد:

معرفی ۱۳ مدیر دوتابعیتی به وزارت اطلاعات/ تاکنون تنها یک مورد به ما گزارش شده است

کدخبر: 2089743

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: مسئول اعلام افراد دارای تابعیت مضاعف در دولت با وزارت اطلاعات است و تا امروز جز یک مورد که ۴ ماه قبل وزارت اطلاعات اعلام کرد که یکی از مدیران وزارت ارتباطات دوتابعیتی است، مورد دیگری به ما گزارش نشده است.

به گزارش «آنلاین»، فارس نوشت: جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی صبح امروز در حاشیه نشست هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درخصوص اعلام دادستانی مبنی بر وجود 500 مدیر دوتابعیتی که شامل مسئولان و کارکنان دولت می‌شود، چه نظری دارید، گفت: مسئولیت اعلام اینکه از کارکنان دولت، کسی دارای تابعیت مضاعف است، با وزارت اطلاعات است.

وی افزود: تا امروز غیر از یک مورد که حدود 4 ماه قبل وزارت اطلاعات اعلام کرد که یکی از مدیران وزارت ارتباطات دوتابعیتی است، مورد دیگری به سازمان ما گزارش نشد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اخیراً نیز دادستان نامه‌ای به وزیر اطلاعات نوشت و اسامی حدود 12 یا 13 نفر را اعلام کردند که خودشان در نامه قید کردند که اینها بر اساس اطلاعاتی است که به ما رسیده و بررسی صحت و سقم آن را از وزارت اطلاعات خواستند.

انصاری تصریح کرد: اگر وزارت اطلاعات بررسی کند و اگر کسانی در آن لیست دارای تابعیت دوگانه باشند به سازمان ما و دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام می‌شود و هنوز وزارت اطلاعات چیزی اعلام نکرده است.

وی در خصوص اینکه خود سازمان امور اداری و استخدامی در ابتدای استخدام نسبت به شناخت افراد با تابعیت دوگانه ندارد؟‌ گفت: استخدام بر اساس اظهارات متقاضیان است. از آنجایی‌که قانون دست ما را باز گذاشته،‌اگر مواردی بود که مکشوف شد، می‌شود برخورد قانونی لازم را انجام داد.

ارسال نظر: