سرلشکر فیروزآبادی در اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری:

رهبر انقلاب بی‌شک باغبان درخت علم و فناوری در کشور هستند

کدخبر: 2089783

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از سال ۷۸ بحث تولید علم را به شکل جدی مطرح کردند، تصریح کرد: بی‌شک باغبان درخت علم و فناوری در کشور ما مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سرلشکر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا امروز (چهارشنبه، 11 اسفند) در همایش اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد با اشاره به نقش تولید علم در اشتغال‌زایی و تولید ثروت گفت: امروز تولید علم و فناوری و کسب ثروت از آن، نوعی عمل صالح است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از سال 78 بحث تولید علم را به شکل جدی مطرح کردند، تصریح کرد: بی‌شک باغبان درخت علم و فناوری در کشور ما مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: ایشان همواره در سخنرانیهایشان بر این موضوع تاکید داشتند که اگر می‌خواهید تحولی در عرصه علم و فناوری ایجاد کنید باید برنامه‌ریزی های دقیقی به منظور تولید علم داشته باشید.

مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: استعمار جهانی در طول تاریخ همواره تلاش کرده تا مانع تولید علم در کشور ما شود و تنها شرایط را برای واردات محصولات علمی خود فراهم آورده است.

ارسال نظر: