حسن عباسی:

هدف اصلی جبهه مردمی جلوگیری از ایجاد تشتت است

کدخبر: 2089826

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: هدف و مسئله اصلی جبهه مردمی انقلاب اسلامی جلوگیری از ایجاد تشتت است و باید این جبهه باعث ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حسن عباسی در جمع مردم گچساران در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات پاسخ داد.

رئیس اندیشکده یقین در این جلسه اظهار داشت: از اینکه خداوند بر من منت گذاشت تا برای دست‌بوسی خدمت مردم مظلوم کهگیلویه و بویراحمد برسم خوشحال هستم و از همه جوانان انقلابی و مردم مظلوم استان کمال تشکر و سپاس را دارم.

عباسی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره جبهه مردمی انقلاب اسلامی چیست اذعان کرد: قبلا نظر خود را درباره این جبهه مردمی اعلام کرده بودم که این خبر رسانه‌ای شد.

وی تصریح کرد: دوستان جبهه پس از رسانه‌ای شدن این موضوع تشریف آوردند و توضیحاتی را ارائه دادند و حرف اصلی آنها این بود که ما ذی‌نفع نیستیم.

عباسی ابراز کرد: دوستان جبهه مردمی به من گفتند که ما چارچوب کار را انجام داده‌ایم و چند نفر از شهرستان‌ها می‌آیند و افرادی را مشخص و انتخاب می‌کنند.

عباسی بیان کرد: این جلسه پنجشنبه گذشته با حضور چند هزار نفر برگزار شد و مطابق توضیحاتی که به ما دادند قرار شده شرایطی را فراهم کنند که گروه‌های متعدد کاندیدای خود را معرفی کنند و ارزیابی‌ها صورت بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف و مسئله اصلی این جبهه جلوگیری از ایجاد تشتت است و باید این جبهه باعث ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه شود.

عباسی خاطرنشان کرد: داشتن چنین نیتی خوب است ولی ممکن است در روش و ساز و کار اشکالاتی نیز وجود داشته باشد.

رئیس اندیشکده یقین در پایان تاکید کرد: همانگونه که می‌دانید ما در نظام جمهوری اسلامی هم با خودمان و هم با دیگری تعارف نداریم لذا منتظریم ببینیم دوستان چگونه کار را رو به جلو می‌برند.

ارسال نظر: