یکی از فرماندهان نظامی در سوریه در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

قلعه تدمر دوباره آزاد شد

کدخبر: 2089851

این فرمانده اظهار داشت: با عملیات ارتش و نیروهای مقاومت خطوط تروریست‌های داعش شکسته شده و "قلعه تدمر" و "قصر القطری" تصرف و نیروها به دروازه‌های شهر تدمر رسیدند.

یک منبع آگاه در سوریه در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، با اشاره به عملیات ارتش و نیروهای مقاومت که با دستور فرماندهی ارتش عربی سوریه و با هدف آزادسازی تدمر از 48 ساعت قبل اغاز شده است اظهار داشت: نیروهای مقاومت و واحدهایی از ارتش سوریه، با درهم کوبیدن مقاومت تروریست‌های داعش، ضمن تصرف "قلعه تدمر" و "قصر القطری" در جنوب و جنوب غرب شهر، د‌ه‌ها تروریست را به درک واصل کرده و به دروازه های شهر تدمر رسیدند.

وی افزود: ارتش سوریه به صورت کامل بر ارتفاعات 900-800-700 جبال الهیال واقع در جنوب تدمر و جبل الطار در غرب این شهر مسلط شده و می‌توان گفت شهر از نظر نظامی سقوط کرده است.

این منبع آگاه خاطر نشان کرد: نیروهای مقاومت با افزایش فشار در محورهای درگیری، مقاومت تروریست‌های داعش را شکسته و رزمندگان مقاومت توانستند بر قلعه تدمر مسلط شوند.

وی در پایان تاکید کرد: این در حالی است که درگیری‌ها کماکان در مناطق القصر القطری و الفنادق در جنوب شهر تدمر ادامه دارد و هر ساعت بر شدت آن افزوده می‌شود.

قریب به سه ماه قبل گروه تروریستی داعش با یک عملیات منظم و هماهنگ به تدمر حمله کرد و توانست تا نزدیکی فرودگاه تی 4 پیشروی کند.

ارسال نظر: