یک فعال رسانه‌ای نوشت:

وزیر بهداشت گیم‌اُور شد!

کدخبر: 2089974

امیرحسین عظیمی نژاد فعال رسانه ای در یادداشتی مساله درگیری وزیر بهداشت با فرماندار بدره را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » امیرحسین عظیمی نژاد فعال رسانه ای طی یادداشتی نوشت:

بدون شک دولتمردان هرچقدر به یوم الحساب(انتخابات) نزدیک تر می شوند، رنگ رخسار اقدامات عجولانه، اسرار درون دولت متبوع را نشان می دهد.حسن روحانی و دولت یازدهم نیز از این قاعده مستثنی نبوده بلکه برخوردار ترین دولت از این معادله است. روز پنج شنبه وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از پروژه های بدره (استان ایلام) با فرماندار این شهر درگیر و الفاط رکیکی را به نماینده دولت در این شهر بعنوان سوغات دولت تدبیر و امید هدیه می دهد.

قسم حضرت عباس، دم خروس پس از انتشار گسترده ویدئو درگیری قاضی زاده هاشمی با فرماندار بدره، روابط عمومی وزارت بهداشت ضمن تکذیب خبر درگیری لفظی وزیر با فرماندار؛ این اقدام را شیطنت رسانه ای خوانده بود که این هم از برکات دولت تدبیر و امید است که بدون شناخت مناسب از ابزارهای رسانه ای جدید سعی در کتمان اتفاقات دارند.

قهر و آشتی پس از تکذیب روابط عمومی وزارت، فایل صوتی عذرخواهی وزیر از فرماندار بدره منتشر شد، فایلی که پر واضح است که وزیر برای مستند سازی سعی در ضبط کردن این مکالمه دارد، اداب اغازین مکالمه شروع نشده بود که فرماندار بدره که از دیشب تبدیل به یک قهرمان شده بود، شروع به عذرخواهی کرد. در عذرخواهی کردن از وزیر سبقت می گرفت که جای بسی تامل داشت! فرمانداری که اگر سخت و محکم پای خواسته های مردم منطقه خود می ایستاد، مدال شایسته قهرمانی را از مردم خود دریافت و برای همیشه در حافطه تاریخی بدره و استان ایلام بعنوان یک مدیر شجاع ثبت می شد.

سر گل وزارت قاضی زاده هاشمی یکی از سر گلی های دولت روحانی بوده که با اقدامات تبلیغاتی خود، توجه رسانه ها و اقشار مردم را به خود جلب کره است؛ دریغ از اینکه آتش جلب توجه دامن خود وزیر را در روزهای اخر صدارت(ش) گرفت و وی را نیز زمین گیر کرد. اما نکته حایز اهمیت حواشی این اتفاق گیم اور شدن وزیر بهداشت و خالی شدن دست روحانی است؛ روحانی برای بهره برداری از کارکتر قاضی زاده هاشمی و وزارت متبوع(اش) که یکی از شاهکارهای روحانی قلمداد می شد برنامه ریزی مدونی کرده بود که در ایام انتخابات ۹۶ از جهت خالی بودن دست خود، پرونده های درخشان هاشمی را رو کند تا روسیاهی تنها برای زغال بماند! اما غافل از اینکه هاشمی هم عمر کوتاهی دارد. اسفند ۹۵ تلافی اسفند سال گذشته را حسابی درآورد. ایحال روحانی با دست های خالی، به میدان اردیبهشت رهسپار می شود و با دروازه بان های که یکی درمیان لژیونرهای دولتی بشمار می روند، میخواهد دروازه تدبیر امید را بدون گل نگه دارد که این امر نیز بعید بنظر می رسد

ارسال نظر: