امیر اسماعیلی در جمع بانوان قلعه نو خرقان بسطام:

ایران هراسی سلاح‌‌ استکبار برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است

کدخبر: 2090032

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران هراسی، سانسور، تخریب و شایعه پراکنی مستمر نقشه استکبار و سلاح‌‌های آنان برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری سی و پنجمین یادواره شهدای روستای قلعه نوخرقان بسطام در جمع بانوان این روستا در حسینیه ذوالفقار اظهار داشت: فرهنگ شهادت ترویج فرهنگ مرگ نیست بلکه دعوت به مجاهدت و تحقق وعده الهی است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان حجاب و عفاف در جامعه افزود: حجاب در رفتار و گفتار علاوه بر حفظ حجاب ظاهری ضرورت جامعه امروز است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: از 11 راهبرد استکباری در جهان، 9 مورد آن برای وارد کردن خدشه ایران اسلامی است.

امیر اسماعیلی با اشاره به توطئه نرم دشمنان علیه ملت بزرگ ایران، هوشیاری افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان و بانوان این مرزوبوم را در برابر این توطئه‌ها خواستار شد.

وی عنوان کرد: ایران هراسی، سانسور، تخریب و شایعه پراکنی مستمر نقشه استکبار و سلاح‌‌های آنان برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی پس از سخنرانی در سی و پنجمین یادواره شهدای روستای قلعه‌نو خرقان شاهرود، در آئین درختکاری این روستا نیز حضور یافت.

وی در این سفر از تعدادی از جانبازان این دیار نیز قدردانی و تجلیل کرد.

ارسال نظر: