سازمان نظام وظیفه:

قابل توجه مشمولان متقاضی تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در سال ۹۶

کدخبر: 2090285

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح تا پایان اردیبهشت ماه ۹۶، رسیدگی به درخواست‌های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ رحمان علیدوست اظهار کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح درکلیه مقاطع تحصیلی زیردیپلم، دیپلم، کاردانی و بالاتر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 96، رسیدگی به درخواست‌های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در ماه‌های مذکور امکان‌پذیر نمی‌باشد و از مشمولان تقاضا می‌شود به منظور درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نکنند.

وی درخصوص امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود: مشمولان غیر غایب کلیه مقاطع تحصیلی که دارای برگ آماده به خدمت می‌باشند، می‌توانند برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که به درخواست‌های تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت صرفا برای یکبار رسیدگی می‌شود، افزود: مشمولان دارای معاذیری مانند بیماری، فوت بستگان درجه یک مشمول و.... می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مرتبط، برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت (حتی در روز اعزام) مراجعه کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل نمایند.

ارسال نظر: