سردار سلیمانی در گردهمایی دست‌اندرکاران راهیان نور:

مدافعان حرم ترویج کننده فرهنگ ایثار و شهادت هستند

کدخبر: 2090297

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: مدافعان حرم با حضور در آن سوی مرزها نشان دادند که حاضرند جانشان را برای حفظ اسلام نشان دهند و ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گردهمایی دست اندرکاران و خادم الشهدای راهیان نور سراسر کشور که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، با بیان اینکه مدافعان حرم، ترویج کننده فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: مدافعان حرم با حضور در آن سوی مرزها نشان دادند که حاضرند جانشان را برای حفظ اسلام نشان دهند و ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس باشند.

وی ادامه داد: مسئولان راهیان نور، راویان دفاع مقدس، روحانیون و مبلغین راهیان نور نقش اساسی در اندیشه ورزی حرکت بزرگ و فرهنگی راهیان نور دارند و متواضعانه در میزبانی از زائرین شهدا ایفای نقش می کنند. مسئول سازمان اردویی بسیج خطاب به دست اندرکاران و خادم الشهدای این مراسم گفت: شما همه عاشق ولایت هستید و بدون هیچ چشم داشتی خط و مشی شهدا را ادامه می دهید، این در حالی است که در شرایط امروزی، دشمنان اسلام، جامعه را مورد تهاجم فرهنگی خود قرار داده اند و همه توان خود را به کار گرفته اند که ملت ما از مسیر شهدا جدا شوند اما در واقع شما عزیزان مسیری را که طی می کنید، نقطه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است. سلیمانی تاکید کرد: امیدوارم که با همت شما، بتوانیم با برنامه ریزی صورت گرفته، راهیان نور نوروز 96 را به خوبی برگزار کنیم.

ارسال نظر: