سردار غیب پرور در گردهمایی دست‌اندرکاران راهیان نور:

باید به جوانان ایثار و از خودگذشتگی دفاع مقدس و فرهنگ آن روزها را یادآوری کرد

کدخبر: 2090298

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از وظایف مبلغان راهیان نور، ایفای نقش تربیتی است و باید به جوانان امروز، ایثار و از خودگذشتگی دفاع مقدس و فرهنگ آن روزها را یادآوری کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضفعین در گردهمایی دست اندرکاران و خادم الشهدای راهیان نور سراسر کشور که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، گفت: شما کسانی هستید که مفتخرید در مقوله راهیان نور خدمت کنید و هر کدام از شما به نحوی سفیران شهدا هستید و خوش به سعادت شما که از شهدا فیض می برید و خوش به سعادتتان که فردا به دیدار امام خامنه‌ای عزیز مشرف می شوید.

وی ادامه داد: روز دیدار بسیجیان با امام خامنه ای، یک روز به یادماندنی برای تک تک ما خواهد بود و برای سازمان بسیج مستضفعین یک برگ زرین ورق خواهد خورد و خداوند را به واسطه این نعمت، شاکریم. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مبلغین راهیان نور، دو وظیفه عمده برعهده دارند، گفت: یکی از وظایف مبلغان راهیان نور و همچنین راویان دفاع مقدس، توصیف جنگ است و در سفرهای راهیان نور می توانند در خصوص عملیات ها و مکان هایی که شهدا در آن به دفاع پرداختند مثل شلمچه، رودخانه اروند کنار و ... توضیحاتی ارائه دهند که همه اینها در قالب توصیف جنگ است. غیب پرور تاکید کرد: یکی دیگر از وظایف مبلغان راهیان نور، ایفای نقش تربیتی است و باید به جوانان امروز، ایثار و از خودگذشتگی دفاع مقدس و فرهنگ آن روزها را یادآوری کنند و بگویند که در سالهای ابتدایی آغاز انقلاب اسلامی، دشمن با همه تجهیزاتش به جنگ با ما تاخت تا اسلام را از ما بگیرد. وی افزود: باید به نسلی که جنگ را ندیدند اما فطرت پاکی دارند، بگوییم که نسل گذشته چه رشادت ها و از جان گذشتگی هایی انجام دادند تا اینک در امنیت و آسایش زندگی کنیم؛ نسلی که در میدان های جنگ، تیر و ترکش خوردند تا اسلام زنده بماند و در آخرین لحظات که جانشان را تقدیم می کردند، ندای یا مهدی(عج) و یا هزار(س) و یا حسین(ع) سر می دادند؛ باید گفت که این ها، داشته های و اندوخته های ماندگار دوران دفاع مقدس است و همه مبلغان راهیان نور، سفیران شهدا هستند که حوادث آن روزها را برای نسل های امروز یادآوری می کنند.

ارسال نظر: