همزمان با روز درختکاری ؛

افتتاحیه معنوی ششمین جشنواره حسنات با غرس ۶ درخت در گلزار شهدا

کدخبر: 2090325

افتتاحیه معنوی ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان صبح امروز (یک‌شنبه ۱۵ اسفندماه) در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در اولین روز از برگزاری این جشنواره ملایی رییس جشنواره به‌همراه مهدی مسعودشاهی، ناصر باکیده، عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و تصویری تهران و اصفهان با حضور بر مزار شهدای جنگ‌تحمیلی با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران چند قطعه موسیقی توسط گروه مارش نواخته شد و بعد از آن، ملایی به تمجید از شهدای گرانقدر پرداخت و گفت: ما همیشه جشنواره را با نام شهدا مزین کرده‌ایم و شروع جشنواره با ذکر نام آنها همراه بوده است.

وی افزود: شهدا ایثارگری و جانفشانی را در مقام عمل به انجام رسانیده‌اند و ما همیشه مدیون جانفشانی‌های آنها هستیم.

وی با تشریح برنامه‌های این آیین معنوی گفت: طبق سنوات گذشته با حضور بر مزار شهید باکری و دیگر شهدا این مراسم را ادامه خواهیم داد و خوشبختانه امسال جشنواره مقارن شده با هفته درختکاری و چند نهال را غرس خواهیم کرد.

بعد از سخنان ملایی دست اندرکاران جشنواره بر مزار آیت‌الله طاهری حاضر شدند و سپس با حضور بر مزار شهدای باکری و شهید احمد کاظمی مراسم افتتاحیه معنوی جشنواره را ادامه دادند.

در پایان این مراسم با قرص شش درخت به مناسبت ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه حسنات در گلزار شهدای اصفهان، این دوره از جشنواره به طور رسمی آغاز به کار کرد.

ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، به دبیری رسول صدرعاملی، 15 تا 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد و کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برپاکننده آن است.

ارسال نظر: