بذرپاش ‌در نشست "خودباوری و سرفرازی":

یک عده بر اقتصاد کشور چنبره زده‌اند‌/‌ حقوق ۸۰۰ تومانی کارگر و حقوق نجومی مدیران کجای ‌عدالت است

کدخبر: 2090395

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حقوق ۸۰۰ تومانی کارگر و حقوق نجومی مدیران کجای این عدالت است، گفت: انقلاب ما برای رفع فقر و تبعیض بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مهرداد بذرپاش امشب در نشست "خودباوری و سرفرازی" در مسجد نورباران اظهار داشت: برخی اصرار دارند که بگویند انقلاب هیچ کاری برای ملت نکرده است، اما با اشاره به موضوع خودباوری باید یکی از خدمات انقلاب را تشریح کنیم، امام خمینی (ره) با رقم زدن انقلاب سطح رقبای ایران را بالا برد، زمانی برای ما 4 کشور خلیج فارس عرض اندام می‌کردند، اما امروز ما کشوری مستقل هستیم که دشمنان بزرگی برابر ما صف‌آرایی کرده‌اند و این نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: عده‌ای از قاجار ارث برده و روحیه ما نمی‌توانیم را در جامعه تزریق می‌کنند، برنامه‌ریزی قاجار بر مبنای این شعار بود، نمونه این افراد نیزدر جامعه ما وجود دارد و عده‌ای بر مبنای همین شعار بر اقتصاد کشور چنبره زده‌اند.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با وجود چنین مشکلاتی به یک کشور هسته‌ای تبدیل شده‌ایم، این در حالی است که با همین نگاه ما نمی‌توانیم در صنعت نفت برای خرید یک مته حفاری منتظر کشورهای خارجی هستیم.

مدیر مسئول روزنامه وطن امروز با بیان اینکه در نظام‌های نوین تهدیدات امنیت ملی بر مبنای ادراکات شکل می‌گیرد، گفت: انرژی هسته‌ای برای ما یک ظرفیت بازدارنده بود بنابراین دشمن راه‌های بسیاری را امتحان کرد تا این قدرت را از ما بگیرد، در همین راستا این تفکر را در ذهن برخی مسئولان جا انداختند که باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور مذاکره کرد، این طراحی انگلیسی‌ها بود که برای هدف قرار دادن خودباوری این ملت به کار بردند.

وی اضافه کرد: برجام در چند سال آینده مدافعی در ایران نخواهد داشت، صحبت ما مرتبط با برجام نیست اشکالات این قرارداد کم‌کم در حال نمایان شدن است، اما موضوع مهم نفوذ است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرده‌اند.

بذرپاش با بیان اینکه دشمنان به دنبال ساختن دوگانه‌های آرمان و معیشت هستند، گفت: این دوگانه زمانی که در کشورها شکل بگیرد دشمنان به اهداف خود می‌رسند، ما دنبال مقصر بی‌کاری می‌گردیم چون به آینده کشور و جوانان خود باور نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دو جریان اصلی در کشور حاکم است، عده‌ای می‌گویند ما می‌توانیم و عده‌ای شعار مخالف را سر می‌دهند، در شرایط سیاسی نیز شاهد نزاع این دو تفکر هستیم، این افراد که استاد تعطیلی هستند سعی دارند در جامعه دو قطبی سازی کنند، یک روز با صحبت از کنسرت و روز بعد با مسائل دیگر.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه حقوق 800 تومانی کارگر و حقوق نجومی مدیران کجای این عدالت است، گفت: انقلاب ما برای رفع فقر و تبعیض بود، قرار نبود شرق اصفهان بی‌آب باشد اما این آب در طرح‌های توسعه‌ای در جای دیگر مصرف شود.

وی با اشاره به توسعه کمی دانشگاه‌ها گفت: این روند توسعه باید مبتنی بر تولید علم برای کشور ما باشد اما با تهیه این همه مقالات آی‌اس‌آی مشکلات آمریکا و کانادا و غیره را برطرف کرده و خود از این علم استفاده نمی‌کنیم.

بذرپاش گفت: امروز قاچاق کشور را گرفته است، اما به دنبال دلیل بیکاری می‌گردیم، گمرک که در دست آمریکا نیست، در دست خودمان است و باید راه آن را پیدا کنیم. باید روح انقلاب ما در همه ابعاد از جمله اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و غیره وارد شود تا این حرکت مستمر بماند.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین مبارزه ما با دشمن تبدیل کشور به کارگاه تولید و اشتغال است، در این صورت می‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کرده و دشمنان را ناامید کنیم.

ارسال نظر: