واکنش دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد تهران جنوب به سخنان فاطمه هاشمی

کدخبر: 2090537

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد تهران جنوب به سخنان فاطمه هاشمی در خصوص امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد تهران جنوب طی نامه‌ای خطاب به فاطمه هاشمی درخصوص صحبت‌های اخیرش درباره امام (ره) واکنش نشان داد.

در ابتدای این نامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، خطاب به فاطمه هاشمی آمده است: پس از مشورت با دوستان برای انتخاب سخنران در مجلس یادبود مرحوم ابوی که توسط انجمن اسلامی دانشجویان برگزار شده بود؛ به این نتیجه رسیدیم که برازنده است که سرکار عالی افاضه فرمایید، چراکه چه کسی از شما مطلع تر به زوایای علمی، اجتماعی و سیاسی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است؟

در ادامه این نامه آمده است: انتظار می‌رفت از سرکار به عنوان یک فرهیخته دانشگاهی صحبت کنید، به عبارت دیگر منطقی و علمی بحث را دنبال کنید و گرفتار سخنان دو پهلو که متأسفانه دستاویز رسانه‌ای شده، نگردید که ناگزیر به توجیه آن شوید.

در ادامه این نامه با تاکید بر اینکه سخنانی که از شخصیت های محبوب جامعه قداست زدایی کند چه حاصلی عاید خواهد کرد، آمده است: طبیعی است ساده زیستی حضرت امام (قدس سره) و حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) زبانزد خاص و عام است، خدشه دار کردن آن جز خوشحال کردن دشمنان سوگند خورده انقلاب اسلامی به نظام نتیجه ای ندارد. به امید آن که بیش از پیش آثار فرهیختگی در رفتار و گفتار سرکارعالی موجب افزایش بینش و شناخت جوانان و دانشگاهیان نسبت به ارکان و شخصیت‌های نظام گردد.

ارسال نظر: