رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران:

عامل انتشار تصاویر مشتریان آرایشگاه‌های زنانه دستگیر شد

کدخبر: 2090561

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) شرق استان تهران از دستگیری عامل انتشار تصاویر مشتریان آرایشگاه‌های زنانه در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ سامان محمدی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی و رصد و پایش فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا کانال تلگرامی غیراخلاقی و منافی عفت عمومی مربوط به یک آرایشگاه زنانه در ورامین با حدود 215 نفر عضو را شناسایی کردند.

وی افزود: این کانال تلگرامی به منظور تبلیغ، بازاریابی و جذب مشتری اقدام به انتشار تصاویر مبتذل مشتری های خود بعد از انجام آرایش می کرد که پس از بررسی های فنی و کارشناسانه پلیس فتا، ادمین های این کانال شناسایی و به منظور پاسخگویی به پلیس فتا احضار شدند.

محمدی بیان کرد: این آرایشگاه زنانه حدود 20 سال سابقه کار داشت و با پروانه کسب به فعالیت مشغول بود و کانال تلگرامی توسط صاحب آن اداره می شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پرونده ای برای متهمه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرستان ورامین ارجاع دادند که قرار تامین برای متهمه صادر و کانال تلگرامی حذف شد.

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از شهروندان خواست تا از انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی خود برای جلب توجه و خودنمایی در شبکه های اجتماعی خودداری کنند چرا که این شبکه ها قابل اطمینان نبوده و از لحاظ روحی و روانی آسیب جدی به پیکره خانواده وارد می سازد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

ارسال نظر: