گلستانه در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

فیلمبرداری "عاشقانه" تا ۱۵ فروردین ادامه دارد/ استقبال مردمی از سریال خوب بوده است

کدخبر: 2090587

تهیه‌کننده سریال "عاشقانه" گفت: فیلمبرداری این سریال تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و الان حدود ۱۳ و نیم قسمت از سریال فیلمبرداری شده است.

مهدی گلستانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: فیلمبرداری سریال «عاشقانه» تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و الان حدود 13 و نیم قسمت از سریال فیلمبرداری شده است.

وی ادامه داد: قرار است کل سریال در 15 قسمت در شبکه خانگی توزیع شود که روز گذشته سومین قسمت از «عاشقانه» توزیع شد.

تهیه کننده سریال «عاشقانه» بیان داشت: تا الان می توانم بگویم که استقبال خوبی از سریال صورت گرفته است؛ البته معمولا سریال هایی که در شبکه خانگی توزیع می شود، از قسمت 4 و 5 به بعد در بین مخاطبان جا می افتد و بعد از آن می توان درباره استقبال و یا عدم استقبال از آن صحبت کرد.

وی خاطر نشان کرد: پایان بندی سریال نیز در ایران فیلمبرداری می شود و همزمان با فیلمبرداری کارهای تدوین هم انجام می شود که برای توزیع در شبکه خانگی مشکلی نداشته باشیم.

گفتنی است، «عاشقانه» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد...

لازم به ذکر است، محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، علیرضا زمانی نسب، علیرضا سوزنچی، با هنرمندی حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، با حضور افتخاری یکتا ناصر و با معرفی سارا رسول زاده و با حضور مهناز افشار در نقش گیسو بازیگران اصلی «عاشقانه» هستند .

ارسال نظر: