دنیامالی در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

اختصاص بودجه بر اساس طبقه‌بندی مناطق انجام شود

کدخبر: 2090588

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: لازم است در آینده مناطق طبقه بندی شود تا بودجه با توجه به آن تخصیص یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احمد دنیامالی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در سیصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، در رابطه با منطقه 3 اظهار داشت: منطقه 3 یک منطقه مهم و تعیین کننده است، اتفاق های خوبی در منطقه به ویژه در حوزه حمل ونقل رخ داده است.

وی افزود: منطقه 3 یک منطقه مبادله ای است و جمعیت شناور زیادی وارد آن می شود، لذا مشکلات ترافیکی خاصی دارد و پلیس هم در این رابطه کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: همه فکر می‌کنند منطقه 11 منطقه محرومی است اما به لحاظ حوزه حمل و نقل عمومی دارای امکانات زیادی است و در این منطقه 17 ایستگاه مترو وجود دارد اما در مناطقی مانند منطقه 3 به لحاظ جمعیتی که وارد منطقه می شود، کمبود امکانات حمل و نقل عمومی احساس می شود.

دنیامالی گفت: باید در آینده طبقه بندی مناطق را داشته باشیم که بخشی از بودجه ثابت و بخشی از بودجه به کارهای فرامنطقه ای اختصاص پیدا کند. در بودجه 96 به حمل و نقل عمومی توجه زیادی شده است و بودجه منطقه 3 قابل قبول است.

ارسال نظر: