حجت‌الاسلام معلمی در نطق میان دستور مجلس خبرگان رهبری:

ای کاش در جلسات هیات دولت چند سطری از فرمایشات امام خوانده می‌شد/ دولت و مجلس باید در زمینه اقتصاد مقاومتی طرح و لوایحی را آماده می‌کردند

کدخبر: 2090611

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری در سال‌های اخیر بر اقتصاد مقاوتی تاکید دارند و از مجلس و دولت انتظار می‌رفت در سال اقدام و عمل، طرح‌ها و لایحه‌هایی بدین منظور تهیه می‌کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در نطق میان دستور دومین اجلاسیه دور پنجم خبرگان رهبری) ضمن اشاره به یوم الله 22 بهمن بیان داشت: ملت ایران در 22 بهمن حماسه ای بی سابقه خلق کرده و استکبار ستیزی در مجلس خبرگان رهبری پایبندی خود به نظام را به رخ کشیدند. حال مسئولین هستند که از این حماسه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.

وی افزود: ساده زیستی مسئولین و تلاش برای خود کفایی را چقدر جدی گرفتیم؟اگر می خواهیم مردم سرخورده شوند و در انتخابات شرکت کنند باید به این مشکلات توجه نمود مخصوصاً حقوق نجومی.

نماینده مردم مازندران افزود: رهبری در سال‌های اخیر بر اقتصاد مقاوتی تاکید دارند و از مجلس و دولت انتظار می‌رفت در سال اقدام و عمل، طرح‌ها و لایحه‌هایی بدین منظور تهیه می‌کردند.

حجت‌الاسلام معلی افزود: این انقلاب با زحمت و جان یاران امام و خون دادن مردم به پیروزی رسیده؛ ای کاش در جلسات شورای اداری و هیأت دولت چند سطری از فرمایشات امام خوانده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز یاد فرزند شهدا و شهدای گمنام در کشور وجود دارد و خانواده‌هایی هستند که آرزوی دیدار فرزند شهیدشان را دارند؛ امام فرمود ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

حجت‌الاسلام معلمی با بیان اینکه ساده زیستی امام زبانزد خاص و عام است، گفت: اما عده ای از زمین‌های هزاران متری صحبت می‌کنند، امامی که حاضر نبود از هوای لطیف کوفه در سال‌های تبعید استفاده کند و در نجف می‌ماند.

ارسال نظر: