آیت‌الله بهشتی در نطق میان دستور مجلس خبرگان رهبری:

ترامپ که جز بلوف زدن کاری نکرده چگونه می‌خواهد تهدیدی برای ایران باشد؟

کدخبر: 2090636

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ با کاغذ پاره خواندن برجام و ممنوعیت ورود ایرانیان به امریکا مشکلی از خودش رفع نمی‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم با تجلیل از شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: امام فرموده هاشمی زنده است چرا که انقلاب زنده است و مقام معظم رهبری نیز فرموده که هیچکس برای من هاشمی نمی‌شود.

وی افزود: شخصیت‌های کلیدی نظام هر کدام با عبارتی رسا از هاشمی تجلیل کردند رحلت او شوک بزرگی به مردم بود؛ تحصیل علم و قرآن پژوهشی و صبوری در مقابل ناملایمات از ویژگی‌های برجسته او بود.

به گفته آیت‌الله بهشتی، مرحوم هاشمی همواره به قرآن پژوهی می‌پرداختند و تنها شاگرد فقه و اصول امام نبود و صحابی صادق و صابر امام بود. تمام عناصری که بعد از ارتحال برایش بکار برده شد، به حق بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان گفت: وی در همراهی با رهبری ثابت قدم بود و به خدمت اسلام و انقلاب همت گماشت. رهبری همواره با چهره‌ای خندان و با احترام زیاد با او برخورد می‌کرد. اگر هاشمی برای انتخابات تایید نشد می‌گوید آن شب راحت‌تر خوابید، غم و شادی او برای رسیدن یا نرسیدن به مسئولیت نبوده بلکه برای رضای خدا کار می‌کرد.

وی افزود: هاشمی می‌خواست پرچم برافراشته شده توسط امام و رهبری بر زمین نیفتد و رهبری که در مقابل دشمنان اینگونه می‌ایستد که به ترامپ، «آقای تازه وارد» می‌گوید.

به اعتقاد آیت‌الله بهشتی باید راه هاشمی را ادامه داد چرا که خدا و مردم این راه را می‌پسندند چرا که خدا به او عزت بخشید و مردم در تشییع پیکرش چنان تجلیل کردند که بعد از امام راحل نظیر نداشت.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه هاشمی هم دانشمند بود و هم مرد عمل، تصریح کرد: هاشمی نام امیرکبیر را در دوران ستم شاهی زنده نگه داشت ما باید کاری که او برای امیرکبیر کرد برای خودش انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ با کاغذ پاره خواندن برجام و ممنوعیت ورود ایرانیان به امریکا مشکلی از خودش رفع نمی‌کند. او که جز بلوف زدن کاری نکرده، چگونه می‌خواهد تهدیدی برای ایران باشد.

ارسال نظر: