آیت‌الله جنتی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری:

در بیانیه پایانی اجلاس خبرگان به فضای مجازی، معیشت مردم و مقابله با دشمنان تاکید شده است

کدخبر: 2090689

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وضعیت معیشت مردم و لزوم پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بیانیه پایانی این اجلاس اشاره کرد و گفت: بیانیه پایانی اجلاس، بیانیه‌ای بسیار جامع و کامل است و در این بیانیه به موضوعات مختلفی ازجمله فضای مجازی، معیشت مردم و مقابله با دشمنان اشاره‌شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری در خصوص اهمیت این دوره از مجلس خبرگان رهبری و همچنین جلسه امروز گفت: اهمیت این جلسه همیشه فوق‌العاده بوده است و اهمیت این دوره نیز با توجه به اینکه در آستانه تحول مهم انتخابات 96 قرار داریم بالاست.

آیت‌الله جنتی گفت: اولاً با توجه به‌پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اهمیت این دوره بالا می‌رود و بعد هم باید همواره خواسته‌های رهبر معظم انقلاب را در مقابل چشمان خود قرار دهیم و برای مردم بیان و روشنگری کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با مسئولان و متصدیان راهیان نور اظهار داشت: اولی‌ترین موضوع برای خبرگان رهبری این است که بتواند جایگاه مقام معظم رهبری و مواضع ایشان را در مسائل مختلف سیاست داخلی، خارجی و مسائل فرهنگی برای مردم بیان کند تا مردم نیز قدر رهبر انقلاب را بیشتر بدانند.

آیت‌الله جنتی بابیان اینکه مردم ایران قدردان هستند گفت: از مردم تشکر می‌کنم زیرا آن‌ها مردم 22 بهمنی هستند، باید دست تک‌تک این مردم را بوسید زیرا آن‌ها این‌گونه مردانه ایستاده و از مقام ولایت اطاعت می‌کنند و هرکجا که ایشان بفرمایند حضور پیدا می‌کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به وضعیت معیشت مردم و لزوم پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بیانیه پایانی این اجلاس اشاره کرد و گفت: بیانیه پایانی اجلاس، بیانیه‌ای بسیار جامع و کامل است و در این بیانیه به موضوعات مختلفی ازجمله فضای مجازی، معیشت مردم و مقابله با دشمنان اشاره‌شده است.

ارسال نظر: