وزیر کشور:

مسئولیت "جمع آوری معتادین متجاهر" به بهزیستی واگذار شد

کدخبر: 2090697

وزیر کشور با اعلام آنکه مسئولیت جمع‌آوری معتادین متجاهر از امروز کاملا به بهزیستی واگذار شد، گفت: تمام دستگاه‌ها ملزم به کمک به بهزیستی در اجرای این وظیفه هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه صد و سی و سوم ستاد مبارزه با مواد مخدر که در محل وزارت کشور با حضور اعضای اصلی و مسئولین نهادهای ذیربط برگزار شد، گفت: در این جلسه گزارش سالانه اعضا تقدیم شد و طرح‌های انجام شده نیز ارائه شد.

وی در ادامه یکی از طرح‌های مهم سال جاری در عرصه مبارزه با مواد مخدر را «تقویت مقابله» دانست و گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری و در 11 ماه گذشته، 655 تن مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده است.

وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری در جمع‌آوری معتادین متجاهر نیز اقدامات فوق العاده‌ای صورت گرفت که آخرین آن «طرح جمع آوری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر 12 استان» است.

وی در ادامه با اعلام آنکه مسئولیت جمع آوری معتادین متجاهر از امروز کاملا به بهزیستی واگذار شد، گفت: تمام دستگاه‌ها ملزم به کمک به بهزیستی در اجرای این وظیفه هستند.

وزیر کشور در خصوص معتادین متجاهر تصریح کرد: معتادین متجاهر معتادینی هستند که در کف خیابان‌ها بوده و مسئولیت این گروه از معتادان از امروز به بهزیستی واگذار شد؛ این در حالیست که از دو ماه قبل نیز این مسئولیت به طور آزمایشی به بهزیستی واگذار شده بود و به علت عملکرد فوق العاده این سازمان در اجرای این طرح، به طور رسمی واگذار شد.

رحمانی فضلی در پایان در خصوص جلسه صد و سی و سوم ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: این جلسه، جلسه هماهنگی بود و وزارت اطلاعات، وزارت بهداشت و درمان، سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، قوه قضاییه و ... به منظور هماهنگی‌های بیشتر در این جلسه حاضر شدند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: