نقوی حسینی:

وقتی برخی‌ها سلطه‌گران را کدخدا می‌دانند اظهار ضعف وجود خواهد داشت

کدخبر: 2090739

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه برخی ها قدرتهای سلطه گر را کدخدای می دانند، گفت: تا وقتی این نگاه باشد، این اظهار ضعف‌ها وجود خواهد داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین نقوی حسینی در گفتگویی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب و انتقاد ایشان از اظهار ضعف در مقابل دشمن و جسورتر شدن دشمن، اظهار داشت: این مسئله بارها در بیانات رهبر معظم انقلاب و پیش از ایشان در سخنان امام راحل(ره) مطرح شده است؛ از جمله امام(ره) تاکید می کردند که دشمن مانند حیوان درنده ای است که اگر در مقابل او عقب نشینی کنی، حمله می کند و اگر به سمت او بروی، فرار می کند.

وی افزود: معنی تذکر دیروز رهبر انقلاب هم این است که وقتی کشور مقتدری مانند جمهوری اسلامی توانمندی و نفوذ دارد چرا برخی مسئولان باید طوری عمل کنند که دشمن فکر کند ما بدون توافق به مشکل برمی خوریم و گویا محتاج مذاکره در هر شرایطی هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: هم دولتمردان و هم مسئولان سایر قوا باید به این نکته توجه داشته باشند که وقتی اینقدر ظرفیت و توانمندی داخلی داریم که می توانیم کشور را در هر شرایطی به خوبی پیش ببریم، نباید موفقیت های کشور را به بیرون گره زد.

نقوی حسینی با انتقاد از اظهار ضعف در مقابل دشمن در بزنگاه های حساس تصریح کرد: متاسفانه بخشی از کسانی که مسئولیت دارند، قدرت های سلطه گر را کدخدا می دانند و مقصودشان این است که باید ما هم زیرمجموعه ای از نظام ترسیم شده توسط آنها باشیم و اگر نباشیم فلان و بهمان می شود.

وی تاکید کرد: این نگاه باید عوض شود و باید باور ما می توانیم در آنها رشد کند و به تعبیر رهبر انقلاب منتظر نباشیم که مشکلات کشور از ژنو و لوزان و وین حل شود در واقع باید عینکشان را عوض کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تا وقتی نگاه برخی ها این باشد که یک کدخدا وجود دارد و بدون غرب نمی توانیم مشکلاتمان را حل کنیم، این اظهار ضعف‌ها وجود خواهد داشت.

منبع: مهر

ارسال نظر: