امروز عصر

مراسم چهلم شهدای آتش‌نشان در تهران برگزار می‌شود

کدخبر: 2090761

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مراسم چهلم شهدای آتش‌نشان امروز چهارشنبه در مسجد امام جعفر صادق (ع) در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی عبداللهی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تهران در راستای برگزاری مراسم چهلم شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو اظهار داشت: با توجه به هماهنگی که با خانواده ها و سازمان آتش‌نشانی داشته‌ایم مراسم چهلم شهدای آتش نشان امروز چهارشنبه در مسجد امام جعفر صادق (ع) در میدان فلسطین با حضور خانواده های شهدای آتش نشان، مدیران شهری، پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی و خانواده معظم شهدا و شهروندان قدرشناس پایتخت برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این مراسم که با همراهی مداحان برجسته کشور برگزار می‌شود، گفت: پس از برگزاری مراسم از سوی شهرداری تهران، قرار است خانواده‌های شهدای آتش نشان روزهای پنجشنبه و جمعه به طور مجزا در محله‌های خود مراسم چهلم برگزار کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: مدیریت شهری از ارایه هیچ گونه کمک و اقدامی برای برگزاری مراسم شخصی خانواده‌های شهدای آتش نشان دریغ نمی‌کند.

مراسم چهلم شهدای آتش نشان امروز چهارشنبه 18 اسفند از ساعت 15:00 تا 16:30 در مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین برگزار می شود.

ارسال نظر: