آیت‌الله اسلامی در مجلس خبرگان رهبری:

فساد اقتصادی فضای کشور را آلوده کرده/ باندهای لات و عزی در کشور پیدا شده که هر کسی از خودشان باشد استخدام می‌کنند

کدخبر: 2090814

نماینده مردم قزوین در خبرگان گفت: اختلاس و دزدی و رشوه و فساد اقتصادی چگونه است که این چنین فضای کشور را آلوده کرده؟ باندهای لات و عزی در کشور پیدا شده که هیچگونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمی‌شود و هرکس جزء باند باشد به کار گرفته می‌شود و این فسادآور است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مقدمه نطق قبل از دستور مجلس خبرگان چنین گفت: اسلام کار آمد بوده و ملت را از خفت نجات داده و به بالندگی و عظمت رسانده است.

وی افزود:‌ مدیریت فقاهت اسلام آن چنانچه قدرت مدیریت دارد که شعاع مقاومت بسیجیان و سربازان از اقصی نقاط جهان از بندر طارق گرفته تا باب المندب و از دریای آزاد گرفته تا تنگه هرمز کشانده شده است. آنچنان ملتی ساخته است که ریگیِ جانور را از آسمان به زیر کشید و پهپاد پیشرفته آمریکا را در کویر کاشمر به زمین می‌نشاند و در دل شب ناوهای انگلیسی خبیث را مانند عقاب به چنگال می‌گیرد .

آیت‌الله اسلامی با بیان اینکه مدیریت ولایت در انقلاب اسلامی آنچنان رشد کرده که در صنعت و فضا و پزشکی و دریا و امنیت و دفاع رشد حیرت آور نموده است، اظهار داشت: آری؛ کارآمدی اسلام این است که در پنج قاره عالم می‌بینیم. اما این اختلاس و دزدی و رشوه و فساد اقتصادی چگونه است که این چنین فضای کشور را آلوده کرده است؟ به نظر اینجانب بتی به نام باندهای بت لات و عزی در کشور پیدا شده که هیچگونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمی‌شود و هرکس جزء باند باشد به کار گرفته می‌شود و این فساد آور است و با نیمی از اسلام و نیمی از غرب‌نمی توان کشور را بصورت صحیح اداره کرد.

ارسال نظر: