سی‌وپنجمین شب شاعر به نام احمد عزیزی برگزار می‌شود

کدخبر: 2090841

سی و پنجمین مراسم شب شاعر به یاد مرحوم احمد عزیزی شاعر فقید انقلاب اسلامی با حضور تنی چند از ادیبان و خانواده آن مرحوم در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سی و پنجمین «شب شاعر» با موضوع گرامیداشت یاد و خاطر شاعر فقید مرحوم احمد عزیزی روز یکشنبه 22 اسفند ماه سال 1395 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌گردد .

در حالی که پیش از این بنا بود «شب شاعر» سی و چهارم، آخرین شب شاعر در سال 1395 لقب بگیرد، پس از درگذشت مرحوم احمد عزیزی شاعر خوش‌قریحه و معاصر کشور، سی و پنجمین شب شاعر به گرامیداشت یاد و خاطر این شاعر فقید اختصاص داده شد .

بر همین اساس روز سی و پنجمین شب شاعر یکشنبه 22 اسفند 1395 از ساعت 16 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر (شمالی) برگزار خواهد شد .

گفتنی است این مراسم با حضور تنی چند از ادیبان و شاعران معاصر و همچین دوستان، همکاران و خانواده مرحوم احمد عزیزی برگزار خواهد شد .

شب شاعر مراسمی است که در راستای پاسداشت شاعران انقلاب اسلامی، در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌گردد و در همین چهارچوب تا کنون سی و چهار مراسم شب شاعر در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شده است .

ارسال نظر: