آیت‌الله خاتمی در جمع خبرنگاران:‌

دغدغه اصلی مسئولان دولتی باید تا آخرین روز خدمت، معیشت مردم باشد

کدخبر: 2090899

عضو هیات رئیسه خبرگان با تاکید بر اینکه ما مشکلات مردم را با تمام وجود درک می کنیم و از آن در رنج هستیم، خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان انتظار تدابیر شایسته دارند؛ هرچند اینگونه نیست که دولت هیچ کاری نکرده باشد ولی دغدغه اصلی مسئولان دولتی باید تا آخرین روز خدمت، معیشت مردم باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه اجلاسیه این مجلس و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت است، گفت: حتی در نظام‌هایی که خود آفریننده این فضا هستند مراقبت در مورد فضای مجازی مراقبت می‌کنند.

وی در همین زمینه افزود: مسئولان ما باید در پاسداری از ارزش‌های دینی سنگ تمام بگذارند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه ما مشکلات مردم را با تمام وجود درک می کنیم و از آن در رنج هستیم، خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان انتظار تدابیر شایسته دارند؛هرچند اینگونه نیست که دولت هیچ کاری نکرده باشد ولی دغدغه اصلی مسئولان دولتی باید تا آخرین روز خدمت، معیشت مردم باشد.

آیت‌الله خاتمی پیرامون گزارش دولت به مجلس خبرگان در مورد اجرای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: معاون اول رییس جمهور پاسخی درباره اقدامات دولت در مسئه اقتصاد مقاومتی فرستادند و ما هم بین اعضا توزیع کردیم.

وی همچنین پیرامون انتخابات سال آتی اظهار داشت:‌ انتخابات آینده باید صمیمی برگزار شود و از جنس جمهوری اسلامی باشد و باید به این توجه کرد که کشور نیازمند آرامش است.

در حال تکمیل ...

ارسال نظر: