زاکانی:

مسئول غیرانقلابی مردم را سکوی پرتاب خود می‌داند/ مسئولان باید به تقویت راهیان نور بپردازند

کدخبر: 2090911

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: انقلابی بودن با انقلابی ماندن تفاوت دارد همچنین فرق بین مسئول انقلابی با غیر انقلابی این است که مسئول انقلابی خود را نوکر مردم می‌داند ولی مسئول غیر انقلابی مردم را سکوی پرتاب خود می‌داند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از ستاد خبری راهیان نور، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و از رزمندگان تخریب‌چی دوران دفاع مقدس، اصل پیروزی انقلاب اسلامی را انقلابی بودن آحاد مردم دانست و اظهار کرد: راهیان نور می‌تواند منشا تغییر و تحول در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور باشد و بایستی مسؤولان با انجام اقدامات لازم به تقویت این حماسه عظیم فرهنگی بپردازند.

وی با بیان اینکه هر ساله شاهد رشد تعداد زائران راهیان نور هستیم، تصریح کرد: انقلابی بودن با انقلابی ماندن تفاوت دارد همچنین فرق بین مسؤول انقلابی با غیر انقلابی این است که مسؤول انقلابی خود را نوکر مردم می‌داند ولی مسئول غیر انقلابی مردم را سکوی پرتاب خود می‌داند.

زاکانی در پاسخ به سؤالی در خصوص نقش تخریب‌چیان در دوران دفاع مقدس گفت: شهدای تخریب را می‌توان در یک جمله تعریف و خلاصه کرد و اینکه آنان معبرسازان بهشت بودند شهدای تخریب‌چی رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بودند و نقش آن‌ها در جبهه‌ها یک نقش کلیدی و موثر بود.

وی در پایان عنوان کرد: ما باید تا آخر پای انقلاب بمانیم چرا که شهیدان در اوج جنگ و سختی پای انقلاب ماندند و جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند. ماموریت اصلی ما این است که انقلابی بمانیم و از دشمنان پیروی نکنیم و خودمان را برای نوکری شهدا آماده کنیم؛ چرا که ما مدیون شهدا هستیم.

ارسال نظر: