در برنامه این هفته "دست خط"،

اکبر ترکان امشب از آبگوشت بزباش و قرمه سبزی می‌گوید

کدخبر: 2090969

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد در برنامه این هفته "دست خط" از ماجرای اظهار نظر معروفش درباره درست کردن آبگوشت بزباش و قرمه سبزی بعنوان تنها تخصص ایرانی‌ها و حواشی آن می‌گوید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اکبر ترکان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و مشاور رئیس جمهور در برنامه این هفته "دست خط "از ماجرای اظهار نظر معروفش درباره درست کردن آبگوشت بزباش و قرمه سبزی بعنوان تنها تخصص ایرانی‌ها و حواشی آن می‌گوید.

در این برنامه که قبل از عارضه قلبی آقای ترکان ضبط شده است او از آخرین کارهای صورت گرفته در مناطق آزاد، نقدهای موجود نسبت به عملکرد این مناطق، سرنوشت لایحه دولت برای افزایش مناطق آزاد و دلخوری اخیر نعمت زاده وزیر صنعت از خودش خواهد گفت.

ترکان همچنین درباره دولت یازدهم و آینده سیاسی روحانی و نقدهای موجود از دولت تدبیر و امید هم سخن خواهد گفت و از تجربیات اداره فدراسیون کشتی و مسائل روز ورزش ایران هم نظراتی ارائه خواهد داد.

در این برنامه خواهر و پسر بزرگ ترکان درباره ویژگی‌های اخلاقی و سبک زندگی او صحبت کرده‌اند و خود او نیز شاید برای نخستین بار از برادران شهیدش ناصر و مسعود خواهد گفت.

دست خط پنج شنبه هرهفته ساعت 19 و جمعه‌ها 9 صبح و یک و سی دقیقه بامداد یکشنبه به تهیه کنندگی و اجرای محمد حسین رنجبران روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

ارسال نظر: