ذوالقدر:

نباید حقوق نجومی نهادینه شود/ نقشه‌های دشمن با درایت رهبری در برجام یک باقی ماند

کدخبر: 2091002

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید حقوق نجومی حق طبیعی عنوان شود و نباید به آن سرمایه و ذخیره انقلاب نام دهند، گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پاسخ به این اتفاقات است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدباقر ذوالقدر امشب در نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امشب برای مسأله‌ای مهم جمع شدیم که مهم‌تر از آن نیست و آن انقلاب است؛ انقلاب اسلامی، حادثه تاریخی بی‌نظیری بود که در تاریخ جهان نظیر نداشت و گمشده همه ملت‌ها بود.

وی افزود: استقلال کشور را تأمین کرد و استعمار را بیرون راند و یک نظام دینی و مردم‌سالار بنیان کرد؛ انقلاب اسلامی ظرفیت‌های کشور را آزاد کرد و به همراه خود امنیت آورد و رفاه عمومی حاصل کرد.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی به مرزهای کشور محدود نشد و بیداری اسلامی فراهم کرد و مقاومت اسلامی را به گفتمان غالب تبدیل کرد و انقلاب اسلامی موجب ارتقای موقعیت جهانی ایران شد تا قدرت مطرح جهانی شدیم.

وی مطرح کرد: دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشیده و اپوزیسیون این نظام شده است و این افتخارات در شرایط عادی نبود و برای آن مبارزه شده است.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: جبهه جهانی علیه انقلاب اسلامی است و آمریکا، صهیونیسم و ایادی آن‌ها در داخل و خارج، جبهه معارض انقلاب هستند؛ همچنین نظام سلطه همیشه با انقلاب گلاویز بوده و ایران پیشتر پایگاه آن‌ها بود و حال، مقابل آن‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه ابتدا جنگ سخت علیه انقلاب راه انداختند اما موفق نشدند، اذعان کرد: تغییر روش به سمت تغییر ماهیت انقلاب اسلامی بود و خواستند خاصیت انقلاب را خنثی کنند و برای این کار، طراحی زیاد کردند و بعد از فتنه 88 این عمل تشدید شد.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: برای تحقق این هدف، چند گام طراحی کردند و به کار گیری جنگ نرم برای مهندسی ذهن و احساس ملت ایران و نخبگان، تاثیر گذاری بر دستگاه محاسبات مسؤولان از جمله این برنامه‌ها بود تا به این نتیجه برسند که انقلاب ادامه‌پذیر و مفید نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: زمینه این کار دو اتفاق بود که ابتدا تشدید تحریم‌ها پس از فتنه و به تعبیر خودشان تحریم فلج کننده اما بیداری اسلامی، حوزه نفوذ ایران در منطقه را گسترش داد و به همین خاطر جنگ نیابتی را ایجاد کردند.

ذوالقدر مطرح کرد: گام دوم، جریان غرب‌گرا را با مشی لیبرالی حمایت کنند که شعار اعتدال و مقابله با انقلابی‌گری، تعامل با دنیا داشت؛ اعتدال به معنای عبور از انقلاب و تعامل به معنی تعامل با امریکا است و دشمن توانست با همه ظرفیت خود و رسانه‌ها، در بستر اختلاف نیروهای انقلاب، در سال 92 این هدف محقق شد.

وی ابراز کرد: گام بعدی برای عادی‌سازی انقلاب ایران، هنجارسازی بر اساس معیارهای آمریکا بود تا ایران بپذیرد که نباید هسته‌ای باشد و از مقاومت حمایت نکند، فناوری موشکی نداشته باشد، قدرت منطقه‌ای نباشد و رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: نقشه آن‌ها تحت نام نقشه راه صلح طراحی شد که در داخل و خارج تنظیم شد و در جایی به نام حلقه نیاوران تنظیم شد؛ این نقشه چند فاز دارد و چند برجام دارد که بین ایران و آمریکا جاری شود.

وی تصریح کرد: اولین برجام که انجام شد و کار به آن تمام نمی‌شد و برجام 2 تحت نام تروریزم است و برای کوتاه کردن دست ایران از حمایت از مقاومت؛ برجام سه، مربوط به برنامه موشکی و بازداری از توسعه آن است و برجام چهار، حقوق بشر و دموکراسی است و توقف احکام اسلامی در کشور و سرانجام برجام پنج، موضوع رژیم صهیونیستی و رسمیت آن است که بعد از این مراحل، ایران به عنوان کشوری عادی و تحت کنترل عربستان در نظام سیاسی و اقتصادی منطقه خلیج فارس پذیرفته می‌شود.

ذوالقدر ادامه داد: این نقشه قرار بود اجرایی شود و در گام اول برای پذیرش اذهان و بدبین کردن نخبگان تا حدودی موفق بودند و در گام دوم نیز تشکیل دولت غربگرا موفق بودند و در گام سوم به خاطر هوشمندی رهبری در برجام یک باقی ماندند.

وی بیان کرد: با شناختی که از دشمن وجود دارد، دست از حرکت بر نمی‌دارند و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه قابل قبول این‌ها نیست و رها نمی‌کنند؛ کسینجر می‌گوید الگوی نظم مد نظر ایران، مقابل الگوی نظم نوین جهانی آمریکا است و انقلاب ایران باعث شد نظم آمریکایی در این کشور پیرو نظم اسلامی شود.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: کیسینجر مطرح کرد که آمریکا با ایران وارد تعامل شود تا ایران را از ماهیت انقلابی دور کند اما همه موجودیت ما در گروی انقلاب است و راه شکست دشمن، انقلابی‌گری است و بازگشت به اصول و ارزش‌هاست.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دو سال اخیر بارها بر این تأکید کرده‌اند که برای توقف و شکست راهبرد دشمن، تنها راه رجوع به انقلاب است و باید نقشه راه داشته باشیم؛ در این راه اولین گام، بسیج تمام نیروهای انقلاب است زیرا انسجام و وحدت ندارند و اختلاف هم دارند.

ذوالقدر ادامه داد: دومین گام، به کمک این وحدت، گفتمان انقلاب را ترویج کنیم چون دشمن بر نسل جوان تاثیر گذاشته و تهاجم زیاد بوده است و همه ما با هم باید از انقلاب دفاع کنیم.

وی گفت: گام سوم، از تداوم حضور جریان غرب‌گرا در رأس قدرت مجریه جلوگیری شود و تشکیل دولت انقلابی و کارآمد باید هدف باشد و دولت نباید خواسته و ناخواسته مجری سیاست دشمن باشد.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت نباید با ضعف‌های خودش موجب بروز این همه مشکل شود، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، فرهنگی، محیط زیست و... فساد مالی و اداری در دولت نهادینه نباشد که متأسفانه الان این گونه هست.

وی در پایان اظهار کرد: حقوق نجومی حق طبیعی عنوان نشود و سرمایه و ذخیره انقلاب نام ندهند و در سیاست خارجی نیز دستاوردهای شهدای مدافع حرم را به خطر نیندازد و تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پاسخ به این اتفاقات است.

ارسال نظر: