صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی

کدخبر: 2091066

بازی‌های مرحله نیمه نهایی قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (مالزی ۲۰۱۷) و انتخابی جام جهانی از صبح امروز با دو دیدار پیگیری شد و در دیداری حساس و نفس گیر ایران و ژاپن شاگردان محمدحسین میرشمسی به پیروزی مهمی دست یافتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در نخستین بازی امروز از مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا تیم های ملی امارات و لبنان به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت قانونی و اضافه مسابقه با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال رقابتها در ضربات پنالتی مشخص شود. در نهایت تیم ملی امارات موفق شد با پیروزی ۲ بر یک در ضربات پنالتی (مجموع ۶ بر پنج) ضمن صعود به فینال مسابقات آسیا بعنوان نخستین تیم آسیایی جواز حضور در جام جهانی باهاما را کسب کرد.

در بازی حساس و نفس گیر دیگر مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا تیم های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۲:۰۰ (به وقت ایران) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی مقتدرانه شاگردان محمدحسین میرشمسی به پایان رسید.

در این دیدار برای تیم ملی کشورمان محمد احمدزاده (۲گل) ، مسلم مسیگر ، محمدعلی مختاری (۲گل) ، حسین عبدالهی (۲گل) ، سیدعلی ناظم گلزنی کردند.

وقت اول این مسابقه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. اما در وقت دوم شاگردان میرشمسی ۲ گل و شاگردان مارسلو مندز یک گل دیگر به ثمر رساندند و این وقت از مسابقه با پیروزی ۵ بر ۴ ملی پوشان ایران تمام شد. در وقت پایانی مسابقه بازیکنان تیم ملی ایران تسلط کامل خود روی شرایط بازی را بطور کامل بدست آوردند و با ۳ گل دیگری که وارد دروازه ژاپن قدرتمند کردند و دریافت یک گل در دقایق پایانی، نهایتا بازی را با نتیجه ۸ بر ۶ به سود خود به پایان بردند تا ضمن صعود مقتدرانه به فینال رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا ، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما را کسب کرده باشند.

ارسال نظر: