تجاوزهای عربستان ادامه دارد

۲۶ شهید در حمله جنگنده‌های سعودی به بازاری در یمن

کدخبر: 2091108

در حملات هوایی عربستان به شهرک الخوخه، بیست و شش نفر از شهروندان یمنی به شهادت رسیدند.

به گزارش « نسیم آنلاین » در حملات هوایی عربستان به یک بازار عمومی در شهرک الخوخه یمن بیست و شش نفر از شهروندان یمنی به شهادت رسیده و شمار زیادی نیز مجروح شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم شمار قربانیان جنایت جدید عربستان در حمله هوایی به یک بازار عمومی در شهرک الخوخه استان الحدیده یمن به بیست و شش نفر رسید. در این حمله دهها نفر از شهروندان یمنی نیز مجروح شدند.

یک منبع نظامی یمنی در این باره گفت: جنگنده های سعودی میدان شهرک الخوخه را بمباران کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان یمنی شد.

این در حالی است که حال برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

العالم افزود: در حمله تروریستی به یک مسجد در شهرک وِیخَره در استان اِب نیز شش نفر از جمله یک کودک به شهادت رسیدند و هشت نفر دیگر مجروح شدند.

این انفجار زمانی به وقوع پیوست که نماز گزاران در حال خواندن نماز بودند که یک بمب دست ساز منفجر شد.

العالم در خبری دیگر از هلاکت نه نفر از مزدوران سعودی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهرک صرواح استان مارب در شمال شرق صنعاء خبر داد.

یک منبع نظامی به شبکه العالم گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به مواضع نیروهای دشمن در منطقه تبه المطار و منطقه الزَقَن یورش بردند.

تجمعات مزدوران دشمن سعودی نیز در منطقه وادی النَّمله در اطراف شهرک حَریب القَرامیش استان مارب هدف حملات توپخانه ای نیروهای یمنی قرار گرفت.

ارسال نظر: