حضور وزیر ورزش در جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک؛

سلطانی‌فر: انتظار ما در پارالمپیک ۲۰۲۰ کسب جایگاه بهتر و مدال‌های بیشتر است

کدخبر: 2091261

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار ما در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ ریو جایگاه بهتر و کسب مدال‌های بیشتر است و برنامه‌ریزی در این خصوص انجام می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز (یکشنبه) صد و چهل و چهارمین جلسه خود را در محل این کمیته برگزار کردند.

این جلسه در حالی برگزار شد که مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان نیز در آن حضور داشت.

در نشست امروز هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک سه نماینده مجلس شورای اسلامی، طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی و ناظر مجلس بر کمیته ملی پارالمپیک، غلامعلی جعفر زاده و سکینه الماسی نیز حضور داشتند.

پس از پایان نشست صبح امروز، سلطانی‌فر گفت: با توجه به تصویب قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جلسات و نشست‌های جداگانه‌ای برای اجرای قانون با محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم و شاخص‌های اجرای این قانون در نشست‌های دو جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در مقطع کنونی بر خود لازم دانستم که در نشست هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: جلسه بسیار خوبی بود و پیرامون مطالبی که اعضای هیئت رئیسه و اجرایی مطرح کردند، بحث و بررسی شد. در این نشست ایده‌ها و پیشنهادات بسیار خوبی مطرح شد و اعضا به طرح مسائل و مشکلات ورزش جانبازان و معلولین پرداختند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر نقش و تاثیر ورزش بر جسم و روح در خصوص برنامه‌های قهرمانی و نگاه وزارت ورزش و جوانان به پارالمپیک 2020 توکیو گفت: برنامه‌ریزی ما در خصوص مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو مدیریتی و کلان است و در همه بخش‌ها و همه رشته ها ارزیابی خواهد شد.

وی در پایان در خصوص انتظار و نگرش وزارت به پارالمپیک 2020 ریو تاکید کرد: انتظار ما در مسابقات پارالمپیک 2020 ریو جایگاه بهتر و کسب مدال‌های بیشتر است و برنامه‌ریزی در این خصوص انجام می‌شود.

ارسال نظر: