مشکلات مشکلات غول بزرگ خودروسازی صدای کارکنان سایپا را درآورد

نامه کارکنان سایپا به دستگاه‌های نظارتی: مدیران شرکت سالی ۱۰۰ میلیون زیان به کارگران سایپا تحمیل می‌کنند!

کدخبر: 2091284

جمعی از کارکنان شرکت سایپا در نامه‌ای که در اختیار خبرنگار "نود اقتصادی" قرار گرفته خطاب به دستگاه‌های نظارتی نوشتند:از دستگاه های نظارتی و سازمان های بالادستی می پرسیم که در جریان رویدادهای گروه خودروسازی سایپا هستید؟

به گزارش « نسیم آنلاین » جمعی از کارکنان شرکت سایپا در نامه‌ای که در اختیار خبرنگار "نود اقتصادی" قرار گرفته خطاب به دستگاه‌های نظارتی نوشتند: جمعی از کارکنان این گروه خودروسازی در نامه‌ای که در اختیار خبرنگار "نود اقتصادی" قرار گرفته نوشتند: از دستگاه های نظارتی و سازمان های بالادستی می پرسیم که در جریان رویدادهای گروه خودروسازی سایپا هستید؟ مدیرعامل محترم سایپا در همایش صنعت خودرو و در رونمائی از کوئیک از زیان انباشته سایپا سخن گفت و اعلام کرد از زیان انباشته خارج خواهیم شد.

اما چرا کسی از ایشان سوال نمی کند زیان انباشته چند هزار میلیاردی پس از چند سال را چگونه در هشت ماه کنترل کرده است؟ با تولید پراید؟! نه. حقیقت آن است که مثل همیشه این قشر کارگر و کارکنان معمولی هستند که قربانی سوء مدیریت ها، شعارها و وعده های آقایان می شوند آن هم به بدترین شکل ممکن.

آقایان، دلسوزان کشور و دستگاه های نظارتی لطفا از مدیران سایپا بپرسید چرا سهام شرکت ورشکسته، زیان ده و عملا تعطیل شده سایپادیزل را می خواهید بین کارکنان سایپا تقسیم و به شرکت سهامداران کارکنان سایپا واگذار کنید؟ به چه قیمتی می خواهند تاثیرات یک شرکت زیان ده را از صورت های مالی و گزارش های تلفیقی خود خارج کنند تا عملکردشان مثبت نشان داده شود؟

اگر تعداد سهامداران این شرکت را بین 40 هزار پرسنل شریف و زحمتکش سایپا محاسبه کنیم، سالانه صد میلیون تومان زیان نصیب هر یک از آنان خواهد شد.

ارسال نظر: