هدف پیکان تشکیل تیم پرستاره و فقط قهرمانی نیست

اکبری: با اینکه امیر غفور را نداشتیم بازی خوبی انجام دادیم/ درباره قرارداد برخی والیبالیست‌ها حرف بزنم، سرم را می‌برند!

کدخبر: 2091374

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: به تیم خودم افتخار می‌کنم، با اینکه امیر غفور را نداشتیم و امروز هم فرهاد نظری افشار آسیب دید، بازی خوبی انجام دادیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیمان اکبری پس از شکست تیمش در دومین مسابقه فینال لیگ برتر مقابل بانک سرمایه و قرار گرفتن در رده دوم مسابقات، اظهار داشت: به مدیرعامل بانک سرمایه و بازیکنان این تیم به خاطر قهرمانی در لیگ برتر تبریک می گویم. آنها بهتر از ما کار کردند و در همین حد درباره سرمایه حرف می‌زنم زیرا اگر بیشتر از این چیزی بگویم ممکن است دوستان ناراحت شوند.

وی ادامه داد: به تیم خودم افتخار می‌کنم، با اینکه امیر غفور را نداشتیم و امروز هم فرهاد نظری افشار آسیب دید، بازی خوبی انجام دادیم. به مدیریت باشگاه پیکان و همه کسانی که تیم ما را حمایت کردند هم تبریک می‌گویم زیرا تیم ما چند بازیکن با تجربه داشت و هشت بازیکن زیر 23 سال. خوشحالم که توانستیم هم نتیجه بگیریم و هم چند بازیکن جوان و نوجوان را برای آینده والیبال ایران بسازیم.

اکبری گفت: اگر بازیکنان تیم‌های دیگر والیبال ایران را بررسی کنید، اکثر آنها چند سال در تیم پیکان بازی کرده‌اند و این رسالتی است که باشگاه پیکان در والیبال ایران بر عهده دارد. پیکان باشگاهی قدیمی و بزرگ است و با این باخت و از دست رفتن قهرمانی، چیزی از ارزش‌های پیکان کم نمی شود زیرا پیکان از این قهرمانی ها در ایران و آسیا زیاد دارد. وی افزود: پیکان باشگاه بزرگی است و اهداف بزرگی هم در سر دارد و فقط به قهرمانی فکر نمی کند. هدف پیکان این نیست که یک تیم پر ستاره جمع کند تا فقط قهرمان شود بلکه به دنبال پرورش بازیکن و آینده سازی هم هستیم.

سرمربی پیکان گفت: از بازیکنان خودم هم تشکر می کنم زیرا در شرایط سخت هیچگاه پشت یکدیگر را خالی نکردند. پس از مسابقه هم در رختکن صورت همه آنها را بوسیدم و به خاطر یک سال خوبی که کنار هم بودند از آنها تشکر می کنم. در این فصل حتی در مسابقاتی که باختیم خوب بازی کردیم.

وی درباره اظهارات کارخانه مبنی بر اینکه پیکان با امیر غفور هم از سرمایه باخته است، گفت: نمی خواهم درباره این موضوع حرفی بزنم اما همه می دانند که تیم ما در چه شرایطی در مرحله مقدماتی لیگ برتر از بانک سرمایه باخت. آنهایی که والیبال را از نظر فنی می فهمند، عیار تیم ها و قیمت بازیکنان را می دانند. البته منظورم قیمت بازی کردن است و نه قیمت قرارداد. بهتر است درباره قیمت قرارداد حرف نزنم وگرنه ممکن است سرم را ببرند. مهم این است که کارشناسان دیدند که چه تیم هایی از نظر کار تیمی خوب بازی کردند. کاله آمل از جمله این تیم ها بود و خوشحالم که پیکان هم در میان این تیم ها قرار داشت و با برنامه و سیستم کار می کرد.

ارسال نظر: