امسال برخی فدراسیون‌ها تا ۸۵ درصد از بودجه خود را دریافت کرده‌اند

سلطانی‌فر: در سال ۹۶ سعی می‌کنیم کمک همه‌جانبه به ورزش قهرمانی و همگانی داشته باشیم

کدخبر: 2091490

وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون ۹۰ درصد بودجه را دریافت کرده‌ایم البته قرار نبود همه این درصد به وزارت ورزش تعلق بگیرد. برخی فدراسیون‌ها هم تاکنون حدود ۸۵ درصد دریافت داشته‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجمع عمومی و سالانه کمیته ملی المپیک از صبح امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع و روسای فدراسیون های ورزشی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در پایان این نشست سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران گفت: با وجود کمبود امکانات که داشتیم، توانستیم نیازهای ورزش به خصوص در مقطع المپیک را نسبتا برطرف کنیم. تیم‌های ما با تدارکات خوبی در المپیک ظاهر شدند. اگرچه باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون‌ها عملکردهای مختلفی داشتند. برخی خوب ظاهر شدند اما برخی هم آنطور که باید و شاید نتوانستند عمل کنند و به اهداف خود برسند. امیدوارم با فضای همدلی و هماهنگی که بین وزارت و کمیته ملی المپیک و با توجه به اینکه ما دستگاه حاکمیتی ورزش هستیم، فکر می‌کنم سال آینده به اهدافی که پیش‌بینی شده برسیم و سال خوب و امیدوارکننده‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با همین ثبات در سال آینده در مسابقات مختلف عملکرد خوبی داشته باشیم و بدرخشیم.

وی در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: این انتخابات صرفا در چارچوب کمیته ملی المپیک IOC برگزار خواهد شد و پیش خواهد رفت و امیدوارم دوره فعلی هم با همین رویکرد و فعالیت‌ها، استمرار پیدا کند. احتمالا دی ماه انتخابات برگزار شود و مقدمات آن را در آذر داشته باشیم.

سلطانی‌فر در مورد اینکه آیا تغییراتی در کمیته ملی المپیک وجود خواهد داشت یا خیر گفت: همه تغییرات را مجمع مشخص می‌کند.

وزیر ورزش در مورد بودجه دریافت این وزارتخانه گفت: تاکنون ۹۰ درصد بودجه را دریافت کرده‌ایم البته قرار نبود همه این درصد به وزارت ورزش تعلق بگیرد. برخی فدراسیون‌ها هم تاکنون حدود ۸۵ درصد دریافت داشته‌اند البته برخی فدراسیون‌ها به خاطر مسابقاتی که در پیش داشته‌اند، بالا و پایین بوده است و امیدوارم تا پایان سال هم بتوانیم پرداختی داشته باشیم و تعادلی ایجاد کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه فکر می‌کنید مهمترین کارتان در سال ۹۶ چه خواهد بود، گفت: سعی می‌کنیم کمک همه‌جانبه به ورزش قهرمانی و همگانی داشته باشیم.

ارسال نظر: