پیام آیت‌الله نوری همدانی به مردم بحرین:

مسلمانان بحرین با وحدت در مقابل ظلم ایستادگی کنند/ کشورهای اسلامی سکوت ذلت‌بار خود درباره بحرین را پایان دهند

کدخبر: 2091561

مرجع تقلید شیعیان در پیامی به مردم بحرین گفت: به مبارزان این مسیر الهی توصیه می‌کنیم با وحدت و همدلی در مقابل ظلم، مقاومت و ایستادگی کنند و هر هزینه جانی و مالی در این مسیر عندالله مأجور خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به مردم بحرین از آنان خواست در مسیر مبارزه با آل خلیفه ثابت‌قدم باشند.

متن پیام مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

این ایام اخبار ناگواری از کشور مسلمان بحرین به گوش می‌رسد که هر انسان آزاده را متأثر می‌سازد. در این سال‌های اخیر مردم بحرین برای خواسته به‌حق خود یعنی آزادی و اجرای عدالت که از حقوق اولیه آنان است به پیشگامی عالمان دینی به‌ویژه آقای شیخ عیسی قاسم قیام کرده‌اند‌، اما متأسفانه دولت دست‌نشانده آل خلیفه مشغول سرکوب مردم می‌باشد و با کشتار و زندانی کردن می‌خواهد این قیام مردمی را خاموش سازد.

ما ضمن حمایت از مردم مسلمان بحرین هرگونه تعرض به این ملت مظلوم و رهبران آنان به‌خصوص آقای شیخ عیسی قاسم را محکوم نموده و به مبارزین این مسیر الهی توصیه می‌کنیم با وحدت و همدلی در مقابل ظلم ،مقاومت و ایستادگی کنند و هر هزینه جانی و مالی در این مسیر عندالله مأجور خواهد بود و ثواب مجاهدان درراه خدا را نصیب خود خواهند کرد و از مجامع بین‌المللی به‌ویژه کشورهای اسلامی می‌خواهیم این سکوت ذلت‌بار را پایان داده و از این مردم مظلوم دفاع کنند.

ارسال نظر: