جام جهانی کشتی فرنگی - آبادان

ایران توفانی شروع کرد/ فرنگی‌کاران ایرانی ۷ بر یک آلمان را شکست دادند

کدخبر: 2091861

تیم ملی کشورمان در نخستین دیدارش در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی مقتدرانه و با نتیجه ۷ بر یک مقابل آلمان به برتری دست یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سی و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز با حضور 8 تیم برتر جهان در سالن کوثر شهر آبادان آغاز شده است که تیم ملی کشورمان در نخستین دیدارش با نتیجه 7 بر 1 مقابل آلمان به پیروزی رسید.

از حوادث مهم این مسابقه می توان به پیروزی یوسف قادریان، دارنده مدال برنز جهان مقابل پاسکال ایزل، قهرمان اروپا در وزن 80 کیلوگرم با نتیجه 11 بر 2 اشاره کرد.

در وزن 85 کیلوگرم نیز حسین نوری با نتیجه 2 بر یک از سد رامسین عزیزسیر، دارنده مدال برنز بازی های اروپایی گذشت.

در وزن 98 کیلوگرم سید مصطفی صالحی زاده، دارنده مدال طلای جوانان جهان دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 5 بر صفر اولیور هاسلر، نایب قهرمان 2014 جهان از آلمان را مغلوب کرد.1

در 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی، قهرمان آسیا مغلوب ادوارد پاپ، نفر پنجم المپیک از آلمان شد.

* نتایج انفرادی این رقابت به شرح زیر است:

ایران 7 - آلمان یک

59 کیلوگرم: محسن حاجی پور، برنده - کریستوفر کرامر (2 بر صفر) 66 کیلوگرم: مهدی زیدوند، برنده - اریک ویس (2 بر صفر) 71 کیلوگرم: محمدعلی گرایی، برنده - ماکسیمیلیان شوابه (7 بر صفر) 75 کیلوگرم: سعید عبدولی، برنده - فلوریان نیومایر (7 بر 2) 80 کیلوگرم: یوسف قادریان، برنده - پاسکال ایزل (11 بر 2) 85 کیلوگرم: حسین نوری، برنده - رامسین عزیزسیر (2 بر یک) 98 کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده، برنده - اولیور هاسلر (5 بر صفر) 130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی - ادوارد پاپ، برنده (2 بر 5)

تیم کشورمان که در گروه اول با تیم های روسیه، آلمان و قزاقستان هم گروه است، ساعت 18 عصر امروز، بعد از مراسم افتتاحیه در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم قدرتمند روسیه خواهدر فت.

مراسم افتتاحیه ساعت 17 برگزار می شود. تیم کشورمان صبح فردا در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی با قزاقستان دیدار خواهد کرد. مسابقات فینال و رده بندی عصر فردا برگزار می شود.

ارسال نظر: