شمخانی:

آل‌سلمان فعالترین کارخانه تولید تروریست در جهان را در کشور عربستان ایجاد کرده‌اند

کدخبر: 2091956

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدامات و اظهارات تبلیغاتی و فاقد ارزش برخی مقامات تازه کار و بی‌تجربه سعودی که با فرار به جلو به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت حمایتهای گسترده این رژیم از تروریسم تکفیری هستند عنوان داشت؛ آل‌سلمان فعالترین کارخانه تولید تروریست در جهان را در کشور عربستان ایجاد نموده و راهبرى مى‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دولت آمریکا وحکام آل سعود نه تنها اقدامی در مسیر مقابله با تروریسم انجام نمیدهند بلکه با اتخاذ رویکردی حمایتی، زمینه توسعه فعالیت انان را نیز فراهم می کنند‌.

شمخانی با اشاره به اقدامات و اظهارات تبلیغاتی و فاقد ارزش برخی مقامات تازه کار و بی تجربه سعودی که با فرار به جلو به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت حمایتهای گسترده این رژیم از تروریسم تکفیری هستند عنوان داشت؛ آل سلمان فعالترین کارخانه تولید تروریست در جهان را در کشور عربستان ایجاد نموده و راهبرى مى کند.

وی دلارهای نفتی سعودی را پشتیبانی کننده آموزه های مبتنی بر نفرت ،خشونت و جنایت عنوان کرد و افزود: انسان‌هاى سرخورده وتحقیر شده مخاطب اصلی ایدئولوژی وهابیت هستند و درنهایت با تبدیل شدن به تروریست تکفیرى با برند سعودی به جهان صادر می شوند.

دریابان شمخانی افزود؛ علیرغم آگاهی وانزجارافکار عمومی جهانی نسبت به ماهیت رژیم آل سلمان و نقشی که در ایجاد و توسعه تروریسم تکفیری در جهان دارد، دولت جدید آمریکا نه تنها سیاستهای دولت سعودی را نفی نمی نماید بلکه از ان حمایت نیز مى کند.

دبیر شورای عالی امنیت ورود هرگونه نیروی نظامی خارجی به سوریه بدون اجازه دولت این کشور را نماداشغالگری ومعادل حمایت از عناصر تروریست توصیف کردواظهارداشت: دست خالی معارضه در عرصه سیاسی و میدانی و عدم مقبولیت مردمی آنان موجب شده تا رهبران واقعی وحامیان اصلی انان به رویکرد دخالت مستقیم و حضور در میدان نبرد روی آورند.

ارسال نظر: