فرمانده نیروی دریایی ارتش به مالزی سفر کرد

کدخبر: 2092204

فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان به دعوت همتای مالزیایی خود وارد کوالالامپور پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز(دوشنبه) در سفر به مالزی در فرودگاه بین المللی کوالالامپور مورد استقبال مرضیه افخم سفیر کشورمان در مالزی قرار گرفت.

فرمانده نداجا قرار است عازم جزیره لنکاوی شود تا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه هوا- فضا و دریانوری مالزی و نشست های حاشیه ای آن شرکت کند.

سیاری در حاشیه این نمایشگاه و نشست های آن با فرماندهان بلندپایه نظامی مالزی و چند کشور دیگر دیدار و مذاکره می کند.

فرماندهان عالی‌رتبه نظامی برخی کشورهای آسیایی به ویژه منطقه جنوب شرق آسیا در نشست های مختلف هوایی و دریایی این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه از 21 تا 25 مارس (اول تا پنجم فروردین) در جزیره لنکاوی برگزار می شود و فرماندهان نیروی دریایی در دومین روز نمایشگاه در میزگردی شرکت می کنند.

دریاسالار احمد کماروالزمان بن حاج احمد بدرالدین فرمانده نیروی دریایی مالزی میزبان مذاکرات و میزگرد نیروی دریایی است که در آن فرماندهان نیروی دریایی چند کشور شرکت دارند.

در این میزگرد در مورد موضوعات دریایی و اهمیت آن در منطقه بحث می شود.

در نمایشگاه امسال هوا- فضا و دریانوردی لنکاوی مالزی شرکت کنندگان آخرین دستاوردهای این حوزه را در حدود 500 غرفه در معرض دید علاقمندان به این صنعت قرار می دهند.

در آخرین دور این نمایشگاه که سال 2015 برگزار شد، توافقات تجاری به ارزش 9 میلیارد و 290 میلیون رینگیت (حدود دو میلیارد و 110 میلیارد دلار) منعقد شد که در مقایسه با نمایشگاه سال 2013 با رشد 121 درصدی مواجه بود، و پیش بینی می شود در نمایشگاه امسال نیز چنین رشدی در مقایسه با سال 2015 تکرار شود.

در نمایشگاه امسال مالزی، استرالیا، چک، استونی، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، هلند، لیتوانی، ژاپن، نروژ، فیلیپین، لهستان، اتریش، بلژیک، برزیل، بلاروس، برونئی، کانادا و چین حضور دارند.

ارسال نظر: